گنبد کاووس- مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به هراس و دستپاچگی رژیم صهیونیستی بعد از هدف قرار گرفتن جنگنده این رژیم، گفت: رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد.

 ولایت‌مداری تنها راه انقلابی ماندن است

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی صبح امروز در جمع مردم و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در مسجد باقریه این شهرستان با اشاره به اینکه انقلابی بودن مهم است اما مهم‌تر از آن انقلابی ماندن است، اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام از همان ابتدا تا به امروز همواره کسانی بوده‌اند که پس از مدتی از مسیر انقلاب خارج شده و بعضا حتی در برابر انقلاب و آرمان‌های آن صف‌آرایی کرده‌اند.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی افراد وقتی کمی بزرگ شده و حتی بر پشت بام سعادت رسیدند از بام سعادت به زمین می‌خورند، افزود: سوال ما این است که چرا برخی نردبان سعادت را از زیر پای خود کشیده و برخی در راه انقلاب جانباز شدند اما بعدها پشیمان شده و حتی برخی علیه انقلاب موضع گرفتند؟

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود افراد تا روز آخر در مسیر حق و حقیقت گام بردارند ولایتمداری و تبعیت از ولایت است، خاطرنشان کرد: همه آنانکه بعد از مدتی از مسیر حق جدا شدند به دلیل جدایی از ولایت و مسیری بوده که ولی خدا آن را ترسیم کرده است.

رعایتی با تاکید بر اینکه همان‌گونه که در میان صحابه پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) تنها کسانی تا آخر در مسیر خدایی ماندند که دل و جان خود را بسته به ولایت کرده بودند، ادامه داد: در انقلاب اسلامی ما نیز برخی بودند که در ابتدای انقلاب یقه خود را با فریاد آرمان‌های امام راحل چاک می‌دادند اما بعدها امام راحل و اندیشه‌هایش را به موزه‌ها حواله کردند.

وی سلمان فارسی را یکی از مصداق‌های بارزی دانست که تا آخر عمر در مسیر حق و حقیقت گام برداشت و تصریح کرد: ویژگی نخست سلمان اطاعت‌پذیری او از ولایت بود که هر چه پیامبراکرم (ص) و بعد هر چه امیرالمومنین (ع) می‌فرمودند جز چشم و اطاعت کلام دیگری بر زبان نمی‌آورد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه سلمان حتی پای خود را جا پای حضرت علی (ع) می‌گذاشت، اضافه کرد: سلمان در جواب کسانی که به او خرده می‌گرفتند می‌گفت که می‌خواهم از حداقل‌ها شروع کنم و با لطف خدا به حداکثرها در تبعیت از ولی خدا خواهم رسید.

رعایتی با انتقاد شدید از کسانی که امروز از حرکت پشت سر ولایت خجالت می‌کشند و یا در برابر فرمان ایشان گردن‌کشی می‌کنند، گفت: تردید نداشته باشید که این افراد به بیراهه رفته و به زودی همه شاهد رسوایی و خسران آنها خواهند بود.

وی دومین ویژگی سلمان را که از او یک شخصیت وارسته ساخته بود نزدیکی و همنشینی با عالِم دانست و افزود: نکته مهم اینجاست که منظور ما از عالِم هر عالِمی نیست بلکه عالِم با عمل است و به همه توصیه می‌کنیم حتی اگر به عالِم نزدیک نمی‌شوید حداقل نسبت به این قشر از جامعه بدگویی و بی‌احترامی نکنید.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان سومین عامل سعادت و حرکت همیشگی در مسیر حق را فراموش نکردن فقرا و نیازمندان عنوان کرد و ادامه داد: در تاریخ داریم که علی بن مهزیار که ۲۰ سال توفیق زیارت امام زمان (عج) خود را پیدا نمی‌کرد به دلیل دلبستگی به مال دنیا بوده است.

رعایتی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تا چند روز پیش گمان می‌کرد دست برترش در مبارزه و جنگ، نیروی هوایی است، خاطرنشان کرد: اما با زدن این هواپیمای اف ۱۶ توسط سربازان سوری فهمید که گویا در پشت داستان مبارزه توانمندی‌های نهفته‌ای در جبهه مقاومت وجود دارد که هنوز رو نشده است .

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به همین علت و با ترس و واهمه به سرعت نامه زد و از روسیه و آمریکا کمک خواست، تصریح کرد: این رژیم غاصب که روزگاری شعار از نیل تا فرات می‌داد امروز یقه‌اش گرفته شده و نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه خداوند متعال از همه آنانکه خود را مومن می‌دانند می‌خواهد که در کنار تقوا و عمل صالح استقامت کرده و از مرزهای اعتقادی دین حراست کنند، اضافه کرد: امروز هیچ مولفه‌ای همچون بصیرت نمی‌تواند ما را در امر حراست از دین یاری کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.