بجنورد- استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تکمیل اردوگاه دانش آموزی بجنورد، تجلیل شایسته از معلمان نمونه و پیشکسوت در هفته معلم سال آینده را که مقارن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، ضروری دانست.

تکمیل اردوگاه دانش آموزی و تجلیل شایسته از مقام معلم در چهلمین سال پیروزی انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری گفت: اولویت استان در حوزه امور تربیتی، تکمیل و بهره برداری اردوگاه دانش آموزی شهید چمران بجنورد است تا در تابستان ۹۷ برپایی اولین اردوی دانش آموزان را در آن شاهد باشیم.

استاندار ساخت و تجهیز کانون های دانش آموزی را در اولویت بعدی دانست و با بیان این که شورای آموزش و پرورش محل تامین اعتبار برنامه های آموزش و پرورش نیست بلکه محل همفکری برای اجرای طرح های کلان است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان از فرصت تغییر کاربری ها برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر و درآمدزایی نهایت استفاده را ببرد.

طرح موضوع برنامه های هفته تربیت و نیز، تجلیل از مقام معلم و برگزاری نخستین جشنواره معلمان ماندگار استان، از دیگر نکات مطرح در این نشست بود که استاندار در این باره هم تصریح کرد: برای تجلیل از معلمان نمونه، پیشکسوت و بازنشسته محدودیت های غیرضروری درنظر گرفته نشود و با تعیین شاخص های مناسب، حتی معلمان پیش از انقلاب هم تجلیل شوند.

وی هم چنین گفت: امروز از جاده شهرک فرهنگیان بجنورد بازدید داشتیم؛ زیرساخت آن آماده است و به محض مساعد شدن شرایط آب و هوایی آسفالت می شود.

حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز آموزش و پرورش را بهترین محمل نشر الگوهای اصیل تربیتی و جلوگیری از تهاجم فرهنگی غرب در معرفی الگوهای بدلی و سبک خاص زندگی خانواده ها برشمرد و بر ارتقای برنامه های فرهنگی در این نهاد تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.