بجنورد- رئیس اداره تعاون و مدیریت اسکان فرهنگیان خراسان شمالی گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۵۸ کلاس درس در قالب ۱۵۰ مدرسه و چهار خانه معلم با ۴۲ سوئیت کامل جهت اسکان نوروزی سال ۹۷در استان در نظر گرفته شده است.

۱۵۴ مدرسه و خانه معلم  برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد

احمد آذری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به حذف گروه «ج»  مدارس استان، افزود: از این تعداد کلاس ها ۹۸ کلاس از گروه «ویژه» ، ۶۵۸ کلاس از گروه «الف» و ۳۶۰ کلاس از گروه «ب» بوده که از امکانات مناسبی برخوردار هستند.

وی افزود: کلاس های گروه «الف» و «ب» دارای امکاناتی مانند یخچال، پتو، فرش و تلویزیون و گروه ویژه نیز علاوه بر این امکانات دارای تخت نیز هستند.

وی افزود: این ۱۵۰مدرسه در ۷ پایگاه در شهرستان های بجنورد، شیروان، گرمه و جاجرم، فاروج، مانه و سملقان و اسفراین آماده پذیرش اسکان مسافران نوروزی هستند.

وی خاطرنشان کرد :خانه های معلم نیز در شهرستان های بجنورد، اسفراین و مانه سملقان و شیروان با ۴۲ سوئیت کامل آماده پذیرش مهمانان نوروزی در استان است.

وی تصریح کرد: به منظور تمرکز زدایی و ارائه خدمات بهتر و ارتقای کیفیت مدارس  ۴۰۰ عوامل اجرایی برای ستاد ازجمله مدیران مدارس درنظر گرفته شده است.

آذری گفت: ثبت نام و رزرو اسکان های نوروزی در مدارس خراسان شمالی از ۱۴ اسفند ماه آغاز می شود و مسافران می توانند تا ۲۳ این ماه برای ثبت نام و رزرو اینترنتی اقدام کنند.

آذری در ادامه با اشاره به هزینه اسکان و اقامت مسافران نوروزی در آموزشگاه های خراسان شمالی، اظهار داشت: هزینه اقامت در مدارس برای گروه فرهنگیان و غیرفرهنگیان متفاوت خواهد بود.

وی افزود: در نوروز سال ۹۶ بیش از ۳۲ هزار نفر در این مدارس استان اسکان یافتند و امسال نیز با توجه به امکان کاهش دمای هوا و بارش باران پیش بینی می‌شود اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان افزایش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.