اهواز_ افزون بر ۲۳۳ هزار و ۳۳۰ متر حفاری چاه‌های نفت و گاز در ۱۱ ماه امسال توسط ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در مناطق خشکی و دریایی کشور محقق شد .   

حفاری بیش از ۲۳۰ هزار متر چاه‌های نفت و گاز در ۱۱ ماهه امسال

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری، حمیدرضا خوشایند معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران در توضیح بیشتر در این باره گفت: در این مدت با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت، عملیات حفاری و تکمیل ۱۴۹ حلقه چاه به اتمام رسید . 
وی افزود: از مجموع چاه‌های حفر شده ۶۱ حلقه توسعه‌ای، هشت حلقه توصیفی، دو حلقه اکتشافی و ۷۸ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است . 
خوشایند تصریح کرد: ۱۱۲ حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هشت حلقه در حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران، ۲۷ حلقه در پروژه‌های اجرایی شرکت مهندسی و توسعه نفت و دو حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر شده است . 
وی عنوان کرد: با تمهیدات بکار گرفته شده و هماهنگی و همکاری با کارفرماها در این مدت، عملیات حفاری ۲۱ حلقه چاه ۵۵۷ روز زودتر از برنامه پیش بینی شده به پایان رسید و برای بهره‌برداری تحویل شرکت متقاضی شد . 
شرکت ملی حفاری ایران با داشتن ۷۳ دستگاه حفاری شامل ۷۰ دکل خشکی و سه دستگاه دریایی بزرگترین ناوگان حفاری در کشور را در اختیار دارد . این شرکت هم اکنون بخش عمده عملیات حفاری و خدمات جانبی چاه‌های نفت و گاز در اقصی نقاط نفتخیز کشور را انجام می‌دهد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.