یاسوج- معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح پاکسازی طبیعت به مدت یک هفته از هجدهم تا بیست و پنجم اسفندماه در سطح استان اجرا می شود.

طرح پاکسازی طبیعت از هجدهم اسفند اجرایی می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدکاظم نظری بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه در  قالب طرح استقبال از بهار انجام می شود.

وی با بیان اینکه این طرح فرصتی مناسب در راستای اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست است، گفت: اجرای این طرح جلب مشارکت اجتماعی و آماده سازی استان برای استقبال از بهار و دگرگونی طبیعت را به دنبال دارد.

نظری افزود: در این طرح باید تلاش شود تخریب و آلوده کردن محیط زیست به عنوان یک منکر معرفی شود.

وی شیوه نامه ستاد استقبال از بهار را ازسوی معاونت توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور عنوان کرد و گفت: این طرح با هدف تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و بند چهار سیاستهای نظام در راستای حفاظت از محیط زیست به استانداری ها ابلاغ شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تصریح کرد: این شیوه نامه با دیدگاه فرهنگی و نهادینه سازی حفاظت از محیط زیست ابلاغ شده و با همین دیدگاه شورای امر به معروف و نهی از منکر، دستگاه های فرهنگی و سازمان های مردم نهاد در ستاد استقبال از بهار و امر پاکسازی طبیعت موظف به همکاری شده اند.

نظری افزود: فرمانداران باید مسئولیت اجرای این طرح را در شهرستانها بر عهده گرفته و تا روز شانزدهم اسفندماه با تشکیل ستاد شهرستانی در خصوص جزئیات اجرای آن تصمیم بگیرند.

وی اظهار داشت: در شهرستان بویراحمد نیز این وظیفه بر عهده فرمانداری بویراحمد است و با ابلاغ مصوبات در این خصوص برنامه ریزی لازم انجام شود.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.