تربت جام ـ رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام از افزایش بودجه شهرداری در سال ۹۷ خبرداد و اعلام کرد: بودجه شهرداری تربت جام درسال جاری ۲۹ میلیارد تومان است که در سال آینده به ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

بودجه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری تربت جام در سال ۹۷

جعفر دلشاد عظیمی در حاشیه جلسه هم اندیشی شورای اسلامی شهر تربت جام با اصحاب رسانه به خبرنگارقدس آنلاین گفت: بودجه شهرداری در سال ۹۶ مبلغ ۲۹ میلیارد تومان مصوب شده بود و تاکنون این بودجه  حدود ۷۰ در صد محقق شده است که امیدواریم تا پایان سال به بودجه مورد نظر دست پیدا کنیم و در این زمینه برای شهروندان برای پرداخت بدهی خود تخفیف های ۳۰ درصدی مصوب کرده ایم.

وی اعلام کرد: بودجه سال ۹۷ مبلغ ۳۵ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان مصوب شده است که از این بودجه ۱۷ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان جاری و ۱۸میلیارد و۱۰۰ میلیون تومان عمرانی پیش بینی شده است.

  سرانه هر شهروند در بودجه سال ۹۷ حدود ۳۶۰ هزار تومان 

رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام به سرانه هر شهروند در این بودجه اشاره کرد و گفت: در سال جاری سرانه بودجه برای هرشهروند حدود ۲۹۰ هزار تومان پیش بینی شده است که این سرانه در سال ۹۷ حدود ۳۶۰ هزار تومان افزایش یافته است. هرچند این سرانه نسبت به شهرهای همجوار خیلی کم است اما رویکرد شورای شهر توجه به درآمدهای پایدار برای شهرداری بوده  تا بتوانیم در سال های آینده این سرانه شهروندی  را افزایش دهیم.

وی گفت: توسعه شهر مستلزم همکاری مردم با شهرداری است و ضرورت دارد این همکاری ها در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی در جهت توسعه شهرستان شکل گیرد.

جعفر دلشاد عظیمی اظهارداشت: نگاه مردم به شورای اسلامی شهر و شهرداری باید توام با راهکار باشد، هرچند شورای اسلامی شهر تربت جام در مدت ۶ ماه خدمت خود و شهردار در مدت ۴ ماه توانسته خدمات قابل قبولی ارائه کند و ما مصمم هستیم تا رضایت نسبی شهروندان را جلب کنیم.

وی همچنین به طرح و برنامه های شورای اسلامی شهر تربت جام اشاره کرد و گفت: در برنامه های سال ۹۷ به پیوست های فرهنگی در پروژه ها تاکید شده است و رویکرد های فرهنگی در المان های نوروز نمایان  خواهد بود و تربت جام  با غنای فرهنگی و مشاهیر بزرگ در کشور  باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.