قزوین_ مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: بخشی از اقداماتی که توسط برخی از مسؤولان و متولیان امور کشور انجام می‌شود، در شأن و درخور جامعه انقلابی نیست و این مسئله بارها مورد نقد و نکوهش رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است

برخی از اقدامات مسئولان در شأن جامعه انقلابی نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد کشاورز در جلسه «اخلاق و رسانه» که عصر روز چهارشنبه با حضور اصحاب رسانه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب، اظهار داشت: امروز چهارمین جلسه اخلاق رسانه در سالجاری بوده که برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم جلسات پربرکت اخلاق و رسانه در سال آتی هم تداوم داشته باشد، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز در ۲۹بهمن ماه سالجاری عنوان کردند که تبلیغات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ضعیف بوده و سیاه نمایی دشمن قوی تر است؛ دشمنان و مزدوران داخلی آن‌ها، با ایجاد شبهات، طرح شایعات و موضوعات مختلف غیرواقعی از بی‌تدبیری و تخلفات برخی مسؤول‌نماهای نفوذ کرده به ارکان اجرایی کشور، سوءاستفاده کرده و با استفاده از جریان منظم رسانه‌ای خود به سیاه‌نمایی می‌پردازند.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: دشمن ناجوانمردانه جنگ سخت را در آغاز نظام اسلامی به کشور تحمیل کرد و در ادامه جنگ نرم، تحریم اقتصادی و شیطنت‌های مختلف سیاسی را بر علیه مردم فهیم و مظلوم کشور به راه انداخت. 

کشاورز یادآور شد: در چند سال اخیر احساس ناامیدی در کشور به وجود آمده است و این حس به جامعه و کشور القا می کند که کشور سرحال نیست.

وی اضافه کرد: رسانه‌های مستقل و اصیل کشور باید با درایت و هوشمندی نسبت به خنثی کردن نقشه‌های شوم بدخواهان اقدام و دستاوردهای انقلاب را به جامعه تبیین کنند و فضای نشاط به جامعه منتقل شود.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: بخشی از اقداماتی که توسط برخی از مسؤولان و متولیان امور کشور انجام می‌شود، در شأن و درخور جامعه انقلابی نیست و این مسئله بارها مورد نقد و نکوهش رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و جا دارد رسانه‌ها با رعایت موازین قانونی و شجاعانه پیگیری کنند تا در راستای تأمین معیشت زندگی و برطرف کردن مشکلات مردم جامعه گام‌های اساسی و مؤثری برداشته شود.

گفتنی است در این جلسه به بیان دیدگاه‌های اهالی رسانه» پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی و شرح خطبه همام توسط آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین اشاره شد.

در این دیدار جمعی از مدیران رسانه ها و خبرنگاران استان قزوین حضور داشتند و به ارائه دستاوردهای رسانه بعد از انقلاب پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.