کرج- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به تنظیم بازار میوه شب عید گفت : امسال با هماهنگی به عمل آمده تعداد ۱۵۹ غرفه سیار و ثابت در سطح شهرستانهای استان جهت توزیع میوه شب عید فعال خواهند بود.

۱۵۹ غرفه میوه شب عید البرز را توزیع می کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی البرز، سید مجید موسوی اظهار کرد: در سالجاری با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، سیب و پرتقال به مقدار کافی خریداری و در سردخانه ها ذخیره شده است که در روزهای پایانی سال از طریق غرف ثابت موجود در میادین میوه و تره بار و غرف موقت سطح شهر توزیع انجام خواهد شد.

وی قیمت فروش پرتقال برای مصرف کنندگان در غرفه ها را ۱۶۰۰۰ ریال و سیب را ۲۷۰۰۰ ریال عنوان نکرد و گفت: این قیمت طبق مصوبه کمیته تنظیم بازار استان می باشد.

موسوی افزود : در حال حاضر گوشت گرم گوسفندی وارداتی مخلوط با قیمت مصوب ۳۳۰۰۰۰ ریال جهت تعدیل قیمت گوشت گرم داخلی گوسفندی روزانه در سطح بازار های سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری کرج توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ادامه داد: همچنین در راستای تنظیم بازار قیمت مرغ، مرغ منجمد با کیفیت بالا و تاریخ مصرف مناسب به صورت روزانه در غرف بازار های میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای و نمایشگاههای بهاره و فروشگاه های منتخب اتحادیه مرغ و تخم مرغ سطح استان به قیمت مصوب ۶۲۰۰۰ ریال در حال توزیع است.

موسوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جهت تنظیم قیمت تخم مرغ،   توزیع تخم مرغ وارداتی به قیمت هر شانه ۱۲۶۰۰۰ ریال در سطح بازار های میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های منتخب اتحادیه های مرغ و تخم مرغ و سوپر مارکت های سطح استان و نمایشگاههای بهاره  اقدام لازم صورت گرفته است.

این مسئول  در خصوص نحوه نظارت بر بازار و توزیع صحیح اقلام یاد شده گفت: بازرسین مدیریت بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف در طول مدت ایام به صورت مداوم نظارت و بازرسی بر بازار را انجام خواهند داد همچنین در غرفه های توزیع میوه شب عید نیز ناظرین جهاد کشاورزی به صورت دائم حضور خواهند داشت که در صورت بروز مشکل و تخلف مردم میتوانند به این افراد مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.