کرج- رییس هیئت ووشو استان البرز از عضویت دو مربی بانوی این استان در کادر فنی تیم های ملی ووشو ایران جهت حضور در مسابقات برون مرزی خبرداد.

۲ مربی البرزی به عضویت کادرفنی تیم های ملی ووشو درآمدند

اسماعیل سایه افکن در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: محبوبه کریمی و خدیجه زینال زاده از سوی فدراسیون ووشو رسما به عنوان مربیان تیم های ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران در رده بانوان بزرگسال و جوانان انتخاب شدند.

وی افزود: محبوبه کریمی  در مرداد ماه سال ۹۷ در کنار مربی چینی، تیم ملی تالو بانوان را در بازیهای آسیائی جاکارتای اندونزی همراهی خواهد کرد.

سایه افکن ادامه داد: خدیجه زینال زاده هم در کنار مربی چینی هدایت فنی تیم ملی جوانان ساندا را در مسابقات جهانی ووشو در کشور  برزیل  که مردادماه برگزار می شود برعهده خواهد داشت.

رییس هیئت ووشو استان البرز با بیان اینکه حضور این دو مربی  در کادرفنی تیم های ملی گواه جایگاه فنی ووشو البرز است گفت: این دو چهره در کسوت ورزشکار نیز موفقیت های زیادی را برای البرز کسب کرده اند.

سایه افکن ادامه داد: ماحصل حضور مربیانی چون زینال زاده  وکریمی معرفی و ظهور چهره های جدیدی از البرز به ووشو بانوان کشور بوده است.

وی در پایان به کسب عنوان دومین هیئت برتر در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: پس از خبر مسرت بخش هفته گذشته و کسب این رتبه انتخاب دو مربی البرزی برای حضور در کادر فنی تیم های ملی به نوعی عیدی ارزشمند فدراسیون ووشو به استان البرز بود که در واپسین روزهای سال ۹۶ رقم خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.