شهرکرد-مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین روزهای سال ۹۶ تلاش شد طلب موسسات و مراکز درمانی وصول شود که بدین ترتیب تا نزدیک سال تحویل تمام بدهی های بیمه سلامت در سال گذشته پرداخت شد.

تمامی بدهی های بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

صفر فرامرزی مدیرکل بیمه سلامت استان در گفتگو با قدس آنلاین، ضمن تبریک عید سعید باستانی گفت: اداره کل بیمه سلامت استان با تاکید بر کنترل و مدیریت منابع و کاهش خدمات غیر ضروری سعی نموده مطالبات پزشکان و موسسات درمانی را به مناسبت فرارسیدن سال نو به ایشان پرداخت نماید.

 فرامرزی تکید کرد: بیمه سلامت استان با پرداخت مبلغ ۱۲ میلیارد تومان، مطالبات دانشگاه علوم پزشکی را در سطح یک تا پایان آذر ماه امسال تسویه نمود و با پرداخت بیش از ۵ میلیارد تومان، بدهی خود به پزشکان و پاراکلینیک های استان را تا پایان آذر ماه امسال تسویه کرد.

وی تصریح کرد:داروخانه های استان نیز بی بهره نبوده و ۲ میلیارد تومان از بدهی های بیمه سلامت به داروخانه های استان پرداخت شد که با این پرداخت، مطالبات داروخانه ها از بیمه سلامت تا پایان آذر ماه سال جاری تسویه می گردد.

شایان ذکر است بیمه سلامت استان با این اقدام به موقع و زیبای خود توانست لبخند شادی را در اولین روزهای بهاری سال ۹۷ بر لبان مسئولان علوم پزشکی،پزشکان
​،پرستاران و داروخانه های استان بنشاند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.