گیلان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، از رفع مشکل آب شرب ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی شهرستان رشت در تعطیلات نوروزی خبر داد.

رفع مشکل آب شرب خانوارهای روستایی رشت در تعطیلات نوروزی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آبفار گیلان ،محبعلی رنج ور ، از رفع مشکل آب شرب ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی شهرستان رشت در تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: با تعمیر ۴ دستگاه پمپ تاسیسات آبرسانی روستاهای امامزاده هاشم، آقا سید شریف، بلسبنه و آینه ور مشکل ضعف فشار آب شرب این خانوارها مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان، با اشاره به آماده به کار بودن نیروها در تعطیلات نوروزی جهت خدمات رسانی به روستاییان و گردشگران شهرستان رشت، افزود: بیش از ۱۱۰ میلیون ریال برای تعمیر و راه اندازی مجدد این پمپ ها هزینه شده است.

وی در ادامه از پیشرفت کار ۶۰ درصدی طرح آبرسانی به روستای ملامحله بخش دیلمان خبر داد و عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح، کمیت و کیفیت آب شرب ۵۶ خانوار این روستا به صورت مطلوب و پایدار تامین می شود.

این مقام مسئول، اعتبار پیش بینی شده برای اجرای طرح مذکور را یک میلیارد و یکصد میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: عملیات ساخت و راه اندازی یک باب مخزن ذخیره و تعدیل فشار یکصد مترمکعبی، اتاقک تابلوبرق و ساختمان کلرزنی در حال اجراست.

رنج ور، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شبکه آبرسانی ۳ روستای گردشگرپذیر بخش دیلمان، متذکر شد: این طرح به منظور ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب ۳۰۰ خانوارِ روستاهای میکال، گولک و چاکرود با ۱۲ هزار متر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع آب شرب در این روستاها اجرا می شود.

مدیرعامل آبفار گیلان، اعتبار پیش بینی شده برای اجرای طرح مذکور را ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از صندوق توسعه ملی تامین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.