ساری- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری بزرگوار در سال‌های گذشته به از بین بردن و آتش‌زدن کالای قاچاق تأکید کردند، این مسئله یعنی اینکه کالای خارجی تولید داخلی را آتش می‌زند.

آتش زدن کالاهای داخلی با استفاده از کالاهای خارجی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، آیت‌الله علی معلمی عصر امروز در دیدار مدیران اوقاف مازندران با وی با بیان اینکه دستگاه وقف بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: تشکیلات اوقاف یک تحرک و پویایی در درون خود ایجاد کرده و رویه روبه جلویی را پیش می‌برد.

وی بر ضرورت پیگیری وضعیت بیمارستان رازی قائم‌شهر و ساماندهی امامزاده یوسف رضا(ع) تأکید کرد و افزود: باید در اجرای احکام قضایی محکم ایستادگی کرد تا حقی از موقوفات ضایع نشود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با توجه به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی  اظهار کرد: حمایت از ولایت فقیه تنها با شعار و حرف محقق نمی‌شود، بلکه اگر واقعاً تابع ولایت فقیه هستیم باید روحیه مطالبه‌گری داشته باشیم.

امام جمعه قائم‌شهر ادامه داد: هرجا مسؤولان اجرایی کشور طبق وصیت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل می‌کنند باید حمایت و تشویق شوند و اگر خلاف آن عمل کنند باید از آنان مطالبه‌گری داشته باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: رهبری بزرگوار در سال‌های گذشته به از بین بردن و آتش‌زدن کالای قاچاق تأکید کردند، این مسئله یعنی اینکه کالای خارجی دارد تولید داخلی را آتش می‌زند و تولید داخل رونق نمی‌گیرد.

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گزارشی از اقدامات شاخص اوقاف استان در سال 96 و طرح نوروزی آرامش بهاری ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.