یزد - روز گذشته خبری دربرخی رسانه های استان و فضای مجازی منتشر شد مبنی براینکه مدیر یک مدرسه درمحله شیخداد یزد موهای پسران این مدرسه را بدون توجیه خاصی تراشیده ودر پی اینکار ، دانش آموزان این مدرسه کلاس های درس خود را تعطیل کرده و در پی رخ دادن این اتفاق عجیب مدیرخاطی مدرسه از کاربرکنار شده است.

تراشیدن اجباری موهای دانش آموزان مدرسه ای در یزد باعث برکناری مدیر شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، روزگذشته خبری درفضای رسانه ای استان منتشرشد مبنی براینکه مدیر یک مدرسه درمحله شیخداد یزد به اجبارموی پسران این مدرسه را برا ی پیشگیری از بیماری و بدون رضایت دانش آموزان تراشیده است.  

 این خبر بازتاب وسیعی در استان داشت و والدین این دانش آموزان روزگذشته با تجمع درمدرسه خواستار پاسخ صریح و قاطعی دراین مورد بودند .

در پی درج این خبر مدیر کل آموزش و پرورش استان مدیر خاطی را برکنار کرده وبا تشکیل کارگروهی از سوی آموزش و پرورش این موضوع دردست بررسی بیشتر است.

مدیر کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارداشت: این مدیر مدرسه برروی مسائل بهداشتی دانش آموزان و برای پیشگیری از مبتلا شدن دانش آموزان به بیماری شپش این کار را انجام داده است.  

محسن گلستانی افزود : اقدام این معلم بیشتر در راستای  پیشگیری از بروز بیماری بوده که در نوع خود اقدام مناسبی نبوده و این مدیر توسط اداره کل آموزش و پرورش استان از سمت خود برکنار شده و یکی از همکاران به عنوان سرپرست این مدرسه مشغول به کار شده است.

وی تصریح کرد : اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص رسیدگی به این موضوع  کارگروهی تشکیل شده و این مورد توسط کارگروه به صورت ویژه در حال پیگیری می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.