کرج- سرپرست هیئت جودو استان البرزبا بیان اینکه پس از مدت ها رایزنی موفق به اخذ سهمیه تور جهانی جودو شده ایم، گفت: از این فرصت برای معرفی ظرفیت های بالای استان بهره خواهیم گرفت.

میزبانی تور جهانی جودو فرصتی برای معرفی ظرفیت های البرز است

صادق حریری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: تور جهانی جودو با هدف شناسایی ظرفیت های این ورزش در نقاط مختلف جهان برگزار می شود و در دوره اخیر ایران میزبان آن خواهد بود.

وی افزود: ۸ استان در تور جهانی جودو میزبان کاروان فدراسیون جهانی خواهند بود که البرز نیز یکی از آنها است و در مرحله اول میزبان این کاروان در سالن نشاط کرج خواهد بود.

حریری با بیان اینکه این تیم شامل دومربی، دو قهرمان المپیک دربخش مردان و زنان، یک خبرنگار و ۲ فیلمبردار خواهد بود گفت: قرار است استعدادهای جودو البرز،  یکشنبه هفته آینده در سالن نشاط گرد هم بیایند و مستندات لازم از ظرفیت های جودو البرز در سنین مختلف توسط این گروه تهیه شود.

سرپرست هیئت جودو استان البرز تصریح کرد: مستندات تهیه شده از تمرینات جودو کاران البرزی و دیگر استان ها پس از بازگشت گروه به مقر فدراسیون جهانی جودو مورد بررسی قرار میگیرد و در نهایت نفرات مستعد به کمپ های آماده سازی جهانی دعوت خواهند شد.

وی از هماهنگی حضور یک هزار جودوکار در این تور خبرداد و گفت: میزبانی از تور جهانی جودو فرصت مغتنمی است تا توانمندی ها و ظرفیت های جودو البرز را ارائه کنیم و از حمایت های فدراسیون جهانی برای ارتقا ورزشکاران و مربیان خود بهره ببریم.

 حریری در پایان با دعوت از مسئولان شهری واستانی برای حضور در این برنامه گفت: حضور این گروه در استان البرز ومیزبانی از تورجهانی جودو اتفاقی ارزشمند برای البرز است  وامیدوارم در زمان برگزاری آن شاهد حضور و همراهی مسئولان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.