کرج- رییس هیئت اسکیت استان البرز از برگزاری اولین همایش اسکیت و خانواده باهدف توسعه همگانی این ورزش در کرج همزمان با سراسر کشورخبر داد.

همایش «اسکیت وخانواده» در کرج برگزار می شود

محمود فرهنگ رنجبر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: این همایش صبح روز جمعه هفته جاری به میزبانی پارک ترافیک در منطقه باغستان کرج برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با محوریت توسعه همگانی اسکیت، استعدادیابی، پرنمودن اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه در برگزاری این همایش اداره کل ورزش وجوانان استان البرز، شهرداری کرج، سازمان بسیج ورزشکاران و ستاد مبارزه با مواد مخدر مشارکت دارند گفت: اسکیت از جمله ورزش هایی است که مخاطبان بسیاری در البرز دارد وهمواره در این سالها شاهد سیر صعودی ورزشکاران بوده ایم.

رییس هیئت اسکیت استان البرز تصریح کرد: خوشبختانه این ورزش توانسته در سال گذشته موفقیت های بسیاری در سطح ملی وبین المللی داشته باشد و به یکی از ورزش های مدال آور استان البرز تبدیل شده است.

رنجبر از تدوین تقویم ورزشی این ورزش برای سال جاری خبرداد و گفت: تلاش داریم در کنار اعزام ها و برگزاری مسابقات مختلف همایش های متنوعی را با هدف همگانی کردن ورزش اسکیت برگزار کنیم که همایش روز جمعه آغازگر آن است.

وی در پایان گفت: رایزنی های مختلفی هم در جهت ایجاد زیرساخت های اسکیت واحداث پیست استاندارد در البرز در حال انجام است که امیدوارم در سال جاری به نتایج خوبی برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.