مشهد-نمایشگاهی از اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با جریان های انحرافی فکری، عقیدتی و فرهنگی با همکاری آستان قدس رضوی و با حضور معاون وزیر اطلاعات در تالار قدس حرم مطهر رضوی افتتاح شد.

برگزاری نمایشگاه اقدامات وزارت اطلاعات در حرم رضوی

به گزارش قدس انلاین در دومین روز از هفته سربازان گمنام امام زمان(عج )، معاون وزیر اطلاعات در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، توضیحاتی درباره جریان‌های منحرف در حوزه های گوناگون ارائه و ضمن اشاره به ماهیت و اقدامات این جریان ها، نکاتی درباب راهکارهای مقابله با آنها ارائه کرد.

پس از سخنان معاون وزیر اطلاعات، این نمایشگاه با حضور معاون وزیر و جمعی از مدیران امنیتی و اداری وحراست‌های استان به صورت رسمی افتتاح گردید.

 در این نمایشگاه گوشه ای از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با این جریان ها در قالب اطلاع‌نگاشت‌هایی از معرفی فرقه های منحرف فکری، عقیدتی ارائه شده است.

جمعی از مسئولان استانی از جمله مسئولان امنیتی  و اداری استان خراسان رضوی به همراه دانشجویان و طلاب و دانش آموختگان مدارس دینی  از این مجموعه بازدید خواهند کرد.

 این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح تا نماز مغرب و عشا در تالار قدس آستان ملک پاسبان رضوی، پذیرای مسئولان و علاقه مندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.