کرج- رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز جوانان برای دومین سال متوالی به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

میزبانی مجدد البرز در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز

علیرضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این مسابقات براساس تقویم فدراسیون اواخر سال جاری به انجام خواهد رسید همچنین مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز دختران نیز به میزبانی البرز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: باتوجه به مسابقات اخیر که در استان البرز برگزار و نیز میزبانی از مسابقاتی که در پیش است لازم دیدیم که برخی تجهیزات رشته تنیس روی میز کرج به روز شود از همین رو تعدادی میز حرفه ای به تجهیزات هیئت اضافه شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز با بیان این که تاکنون رتبه بندی برترین هیئت های این رشته از سوی فدراسیون اعلام نشده است گفت: با توجه به میزبانی های موفق و نیز حضور پررنگ در مسابقات مختلف پیش بینی می شود که البرز جزو ۳ استان برتر کشور باشد.

حجازیان با پیش بینی در خصوص حضور ملی پوش البرزی در مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: به احتمال فراوان خانم پریناز حاجیلو نماینده شایسته استان در معیت تیم ملی در این مسابقات حاضر شود.

وی تصریح کرد: بدون شک کشورهای صاحب نام زیادی در این مسابقات حضور دارند از همین رو نمی توان شانس زیادی را برای کسب مدال متصور شد اما به طور حتم نماینده استان در تیم ملی با قدرت در مسابقات آسیایی شرکت خواهد کرد.

 متولی تنیس روی میز استان البرز با اشاره به مهم ترین اهداف این هیئت در سال جاری گفت: برنامه موفقیت آمیز سال گذشته را دنبال خواهیم کرد با این تفاوت که در سال جاری نگاهی ویژه به رده جوانان خواهیم داشت.

حجازیان تصریح کرد: استان البرز در رشته تنیس روی میز سرشار از استعداد است که از سنین پایه به آن ها توجه شد و به طور حتم در سال های آینده می توانند در سطح ملی موفق ظاهر شوند.

وی در پایان با اشاره به وضعیت فعالیت تنیس روی میز در شهرستان های البرز گفت: این رشته در تمامی شهرستان های البرز به خصوص نظرآباد باقدرت پیگیری می شود و هیئت تنیس روی میز استان نیز تا حد توان از آن ها حمایت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.