پیشنهاد سردبیر

گناباد –معاون وزیر نفت از گاز رسانی به 11 هزارو 500روستا در کشور خبر داد.

11هزار 500روستای کشور گاز رسانی شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز کشور امروز دوشنبه  در مراسم  بهره برداری و افتتاح  گاز رسانی  همزمان به  161 روستای خراسان رضوی در گناباد که از طریق ویدو کنفرانس با حضور رئیس جمهور  و با حضور مسولین شهرستان برگزار شد  گفت :تعداد روستاهای گاز رسانی شده در کشور امروز به 11هزار و 500روستا رسیده است.

حمید رضا عراقی افزود:گاز رسانی به روستاها ضمن ایجاد اشتغال  برای مردم رفاه و پاکی محیط زیست  بهمراه دارد .

وی با اشاره به اینکه 98درصد اقلام مورد نیاز گاز  کشور تولید داخل می باشد گفت:استان خراسان رضوی یکی از استانهای مهم  و رکورد شکن در گاز رسانی روستایی است بطوریکه در سال گذشته 500میلیارد تومان صرف گاز رسانی به روستاها شده است  .

مدیر عامل شرکت ملی گاز افزود:در سال  95 هر دو روز یک روستا ودر سال گذشته در هر 12 ساعت یک پروژه گاز رسانی به بهره برداری می رسید و بنا داریم امسال ضمن اینکه هر روز یک روستا را گاز کشی کنیم به دو پروژه صنعتی نیز گاز رسانی داشته باشیم .

در این مراسم  افتتاح وبهره برداری گاز در 161 روستا  با اعتبار 270میلیارد تومان اغاز و کلنگ گاز رسانی به  173 روستای دیگر در خراسان آغاز شد .  

فرماندار گناباد هم در این مراسم با تقدیر از خدمات دولت تدبیر و امید گفت: امروز با حضور مسولین کشوری گاز رسانی به 20 روستای شهرستان اغاز و کلنگ گاز کشی به روستاهای بخش شرقی کاخک انجام میشود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.