ساوجبلاغ- رییس هیئت فوتبال شهرستان ساوجبلاغ از برگزاری مراسم تجلیل از برترین های فوتبال این شهرستان با حضور رییس ودبیرکل فدراسیون فوتبال خبرداد.

برترین های فوتبال شهرستان ساوجبلاغ تقدیر می شوند

سعید منصور زارع در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در این مراسم از تیم های برتر لیگ فوتبال شهرستان ساوجبلاغ در فصل ۹۶ تقدیر خواهد شد.

وی افزود: تقدیر از برخی پیشکسوتان و داوران فوتبال، ۴ ملی پوش شهرستان ساوجبلاغ وتیم فوتسال بانوان شهرستان که موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ استان شده از بخش های دیگر این مراسم است.

منصور زارع با بیان اینکه در بخشی از این مراسم قرار است گلریزانی برای آزادی زندانیان برگزار شود گفت: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای مهمانان خود باشیم.

وی زمان برگزاری این مراسم را ۱۹ اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: مراسم تقدیر از برترین های فوتبال شهرستان ساوجبلاغ از ساعت ۱۶ به میزبانی مجتمع فرهنگی ۹ در در هشتگرد برگزار می شود.

رییس هیئت فوتبال شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای توسعه و رونق فوتبال در شهرستان ساوجبلاغ گفت: فعال کردن دوباره لیگ های شهرستانی در دو رشته فوتبال و فوتسال از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بوده است.

وی در پایان گفت: برنامه ریزی لازم برای سال جدید نیز صورت گرفته و مسابقات باشگاهی شهرستان طبق تقویم تدوین شده در زمان مشخص برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.