رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ترامپ باید بفهمد فشار نظامی و سیاسی علیه مردم منطقه پاسخش صدای رسای ملت‌های مظلوم است که با گردن‌کلفتی آنان ستیز می‌کنند.

ترامپ نتیجه کمک‌های آمریکا به تروریست‌ها را در آراء ملت لبنان ملاحظه کند/بی‌تعهدی در مساله هسته‌ای هم نتیجه مشابهی دارد

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۷ با تبریک پیروزی حزب‌الله در انتخابات پارلمانی اخیر در لبنان گفت: آقای ترامپ باید بفهمد فشار نظامی و سیاسی علیه مردم منطقه پاسخش صدای رسای ملت‌های مظلوم است که با گردن‌کلفتی آنان ستیز می‌کنند.

وی افزود: امروز دو جریان مهم در منطقه دیده می‌شود، در جریان ارتجاعی متکی بر دیکتاتوری‌ها و وابستگی به آمریکا و جریان دموکراسی‌خواهی که ندای آن را در انتخابات لبنان و انتخابات شوراهای تونس و انشاءالله در عراق خواهید شناخت.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای ترامپ! نتیجه رذالت‌های امنیتی آمریکا و صهیونیست‌ها در کمک به تروریست‌ها در سال‌های گذشته را در آراء ملت رشید لبنان ملاحظه کنید و تردید نکنید که بی‌تعهدی در مساله هسته‌ای هم نتیجه مشابهی خواهد داشت و ملت بزرگ ایران با رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راه و روش انقلاب اسلامی که در سیره امام خمینی (ره) تجلی داشت با استواری دنبال خواهد کرد.

لاریجانی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی توفیق ملت عزیز لبنان را در انتخابات اخیر به پارلمان لبنان و رئیس محترم آن تبریک می‌گویدو آرزوی توفیق بیشتر برای آنان دارد.

وی در پایان گفت: ضمنا هفته هلال‌احمر را به همه سخت‌کوشان در این نهاد تبریک می‌گوییم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.