معاون دبیرخانه جایزه جهانی گوهرشاد با اشاره به اینکه سایت جایزه جهانی گوهرشاد به پنج زبان غیرفارسی شامل انگلیسی، عربی، اردو، آذری و روسی در دسترس قرار دارد، گفت: آمریکا، آلمان، ایتالیا، ژاپن، پاکستان، مالزی و روسیه بیشترین بازدید را در دو ماه اخیر داشته‌اند.

سایت جایزه جهانی گوهرشاد به ۵ زبان غیرفارسی در دسترس است

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی رجبی باقرآباد ظهر امروز در نشست خبری همایش «فرهنگ رضوی و بانو گوهرشاد» که در سالن شیخ طوسی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: سایت جایزه جهانی گوهرشاد به پنج زبان غیرفارسی شامل انگلیسی، عربی، اردو، آذری و روسی در دسترس قرار دارد و در پیامرسان‌های مختلف نیز برای انتقال اهداف فعالیت داریم.

وی افزود: در بخش علمی و پژوهشی سایت، کتاب‌هایی در ارتباط با جایزه جهانی گوهرشاد منتشر شده است، همچنین مقالاتی که در این زمینه نوشته شده منتشر می‌شود.

معاون دبیرخانه جایزه جهانی گوهرشاد با اشاره به اینکه در برخی از روزها آمار بازدیدکنندگان کشورهای غربی بیش از آمار بازدید داخلی است، تشریح کرد: آمریکا، آلمان، ایتالیا، ژاپن، پاکستان، مالزی و روسیه بیشترین بازدید را در دو ماه اخیر داشته‌اند.

سردبیر فضای مجازی جایزه جهانی گوهرشاد اضافه کرد: بخشی از سایت نیز به معرفی برگزیدگان دوره‌های گذشته و جایزه ویژه آن که به دختر شیخ زکزاکی تعلق گرفت، اختصاص یافته است.

رجبی باقرآباد ادامه داد: همچنین تصاویر، رزومه کتبی و فیلم مربوط به برگزیدگان در سایت موجود است که  تمامی این محتوا به زبان‌های پنج‌گانه انگلیسی، عربی، اردو، آذری و روسی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.