۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 600356

قدس آنلاین: روز یکشنبه حدود ساعت ۰۱:۳۰ بامداد نوزاد ۴۵ هفته‌ای در اتاق عمل یکی از بیمارستان‌های سبزوار هنگام تولد بر اثر خفگی جان خود را از دست داد.

مرگ نوزاد ۴۵ هفته ای دربیمارستان سبزوار

انتشار این خبرو اینکه مرگ نوزاد ۴۵ هفته‌ای به دلیل سهل‌انگاری و کوتاهی پرسنل یکی از بیمارستان‌های سبزوار در روز یکشنبه در سطح شهر و فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است.
گزارش قدس آنلاین به نقل ازباشگاه خبرنگاران حاکی است؛ به گفته یکی از پرسنل حاضر در اتاق عمل بیمارستان، به دلیل سهل‌انگاری یکی از پرسنل هنگام عمل این نوزاد دچار خفگی و مرگ شده است.
همچنین طبق اظهارات یکی از شاهدان حاضر در بیمارستان پدر این نوزاد در گفتگو با مسئول بیمارستان گفته است: نوزاد مذکور قبل از انجام عمل زایمان در سلامت کامل قرار داشته و تمامی آزمایش‌های مورد نیاز انجام شده است.
* علت مرگ نوزاد کمبود اکسیژن است
رئیس بیمارستان سبزوار نیز در خصوص علت مرگ این نوزاد به فارس گفته است: در فرآیند انجام عمل زایمان این نوزاد ۴۵ هفته‌ای هیچ‌گونه سهل‌انگاری از سوی پرسنل بیمارستان رخ نداده و این نوزاد پس از تولد به دلیل کمبود اکسیژن جان خود را از دست داده است.
بهناز سویزی افزود: موضوع کمبود اکسیژن نوزاد بررسی می شود که در رحم مادر، نوزاد چه مشکلی داشته که دچار کمبود اکسیژن شده است.
به گفته وی برخی از نوزادان قبل از رسیدن به موعد زایمان و ۹ ماهگی درون رحم مادر فوت می‌کنند که امکان دارد هنگام خون‌رسانی دچار مشکل شده باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.