یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: استفاده ازابزار هنر و رسانه در انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یک فرصت و ضرورت است.

 استفاده ازابزار هنر و رسانه در انتقال و ترویج فرهنگ ایثار یک فرصت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد یزد، مجید جوادیان زاده در نشست کمیته فرهنگی و هنری حفظ نشر و ارزش های دفاع مقدس اظهارداشت: رویکردهای هنری و رسانه ای باعث بالندگی و شاهکاری بی نظیر در حوزه ایثار و شهادت  می شودو باید سعی شود معنا و تقدس هایی که در جنگ تحمیلی از ارزش های والایی برای ما برخوردار است با ارائه کارهای خلاقانه به مردم عرضه شود.
وی افزود: اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با ایثار و شهادت باید بیش از این در بسترهای عمومی مردم به اجرا و در معرض دید قرار گیرد.
 جوادیان زاده تصریح کرد: انتظار این است که فعالیت فرهنگی و هنری در همه حوزه ها از سالن های بسته خارج شده و در بستر های مناسب عموم جامعه به نمایش گذاشته شود.
وی خاطر نشان ساخت: باغ موزه دفاع مقدس یزد،گذر فرهنگ و هنر مازاری ها و از همه مهمتر میراث جهانی یزد این آمادگی و پتانسیل را دارد تا فعالیت  فرهنگی و هنری با حوزه ایثار و شهادت در معرض دید عموم مردم قرارگیرد.
این مسئول پیشنهاد داد: اجرای تئاترهای خیابانی ،بازسازی عکس های دفاع مقدس و کتابشناسی دفاع مقدس در الویت پیشنهادی برای اجرا فعالیت های این حوزه باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.