قدس آنلاین: نشست کمیته تخصصی مشارکت های مردمی سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.

راه اندازی تالار مبادلات تولیدات بهبود یافتگان اعتیاد در مشهد

  به گزارش قدس انلاین ،حسینی، معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی  در این نشست گفت: بزودی تالار مبادلات  تولیدات بهبودیافتگان اعتیاد در مشهد راه اندازی می شود و راه اندازی این تالار کمک شایانی به ایجاد اشتغال بهبودیافتگان و خانواده های آنان می کند.
وی با بیان اینکه اعتیاد همچنان مهمترین آسیب اجتماعی است اظهار داشت:در سال گذشته 2 دهم درصد شیوع اعتیاد به مواد مخدر در استان کاهش یافته است و 11 درصد ورودی زندانیان مرتبط با مواد مخدر نیز در استان کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه علیرغم فعالیت های صورت گرفته شده، بر اساس آخرین پژوهش انجام شده 27 درصد مردم ایران نگرش منفی به مواد مخدر ندارند، گفت: اعتیاد از جمله آسیب های اجتماعی است که در مقیاس ملی برای آن تصمیم گیری خواهد شد و هیچگونه محدودیتی برای اختصاص اعتبار کشوری در خصوص پروژه های مرتبط با  حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود ندارد.
 معاون استانداربا تاکید بر اینکه آسیب های اجتماعی نباید در سطح جامعه برجسته سازی شود اظهار داشت: متاسفانه در انتقال دستاوردها به جامعه کوتاهی صورت می گیردو علیرغم وجود بیکاری در استان در سال  گذشته 124 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شد و برای سال جاری نیز  ایجاد 110 هزار فرصت شغلی هدفگذاری شده است.
این شغلها به همت دستگاه های مرتبط نظیر بهزیستی و کمیته امداد در استان خراسان رضوی 23 هزار اشتغال حمایتی با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر ایجاد شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.