قدس انلاین : مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از کسب رتبه نخست خراسان رضوی در نیمه دوم سال گذشته در کشور برای مناسب‌سازی خبر داد.

خراسان رضوی رتبه نخست مناسب‌سازی برای معلولان را در کشور کسب کرد

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی، جلسه ستاد مناسب‌سازی استان برگزار شد.

محمد مقدوری در این جلسه گفت: نظارت فنی بر روند مناسب‌سازی توسط تیمی متشکل از نمایندگان دستگاه مربوطه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اداره‌کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی استان و دفترفنی استانداری اعمال می‌شود.

وی تاکید کرد: باید احساس و درک صحیحی از مشکلات حضور معلولان در جامعه شکل گیرد و نواقص موجود در خدمات رسانی به آنها، بیش از پیش، کاهش یابد.

مدیرکل بهزیستی استان نیز در این جلسه از کسب رتبه نخست خراسان رضوی در نیمه دوم سال گذشته در کشور برای مناسب‌سازی خبر داد.

حمیدرضاپوریوسف با اشاره به کسب همه 100 امتیاز ارزشیابی مناسب‌سازی افزود: این برای اولین‌بار در کشور است که استانی به چنین امتیاز ارزشمندی دست می‌یابد و بیانگر حمایت ویژه از تردد معلولان در شهرهای خراسان رضوی، به ویژه کلانشهر مشهد است.

در این جلسه، اداره کل بهزیستی از جمله: کنترل ضوابط مناسب‌سازی در مرحله صدور پروانه و پیمانکار در کلیه پروژه‌های مشارکتی شهر مشهد، کنترل این ضوابط در طرح هادی روستاها، اولویت‌بندی مناسب‌سازی محیط‌های اداری، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مهندسان و... به تصویب ستاد مناسب‌سازی استان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.