کرج- رییس هیئت ورزش کارگران استان البرز با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در میان قشر کارگر مبنای فعالیت های سال جاری است از برگزاری صعود سراسری کارگران کشور به قله لیچه دراین استان خبرداد.

البرز میزبان صعود سراسری کارگران کوهنورد کشور شد/افتتاح خوابگاه ورزشکاران درهفته دولت

خلیل عبداللهی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: سمینار کشوری ورزش کارگری اواسط اردیبهشت ماه  در انزلی برگزار شد  و میزبانی صعود سراسری کوهنوردی کارگران کشور به البرز واگذار شد.

وی تصریح کرد: در این صعود که همزمان با هفته دولت و عید غدیر خم برگزار خواهد شد کوهنوردان برترکارگر خانم واقای از سراسر کشور مشارکت خواهند داشت.

عبداللهی با بیان اینکه همزمان با هفته کارگر برنامه های متنوعی در حوزه فرهنگی ورزشی به اجرا درآمده است گفت: همایش دارت و رالی خانوادگی ومسابقات متنوع ورزشی در این هفته برگزار شد.

متولی ورزش کارگران در استان البرز از افتتاح خوابگاه ورزشکاران مجموعه کارگران امام خمینی(ره) کرج درهفته دولت خبرداد و گفت:این فضای اقامتی با تلاش و پیگیری های اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی البرز مراحل پایانی احداث خود را می گذراند و با بهره برداری از آن زمینه میزبانی البرز از مسابقات کشوری کارگران مهیا می شود.

عبداللهی در پایان با بیان اینکه حضور در تمامی مسابقات کشوری کارگران در سال جاری برنامه ریزی شده است گفت: خوشبختانه واحدهای تولیدی وصنعتی و ادارات مختلف همکاری خوبی با هیئت استان دارند و در سایه این تعامل سال خوبی رقم خواهد خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.