جوین_ امام جمعه شهرستان جوین گفت: در بد عهدی امریکا نسبت به تعهداتش برای هیچ کس شکی باقی نمانده و اروپا باید بد عهدی امریکا را با صدور قطعنامه ای جبران کند

اظهارات امام جمعه جوین درباره نقش اروپا دربرجام پس ازبدعهدی امریکا

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین دلیری پور در خطبه اول نماز گزاران را به تقوی و پرهیزگاری ودوری از گناهان دعوت کردو گفت: ماه مبارک رمضان وشهادت امیر المومنین را به عنوان جانشین به حق در حاکمیت به اثبات رساند.  

خطیب جمعه جوین میلاد با سعادت امام حسن مجتبی را به نماز گزاران تبریک گفت و ادامه داد سفره های افطاری یادگار آ ن امام معصوم است و باید این سفره ها هر شب با شکوهتر پذیرای مهمانان باشد.  

امام جمعه شهرستان جوین با اشاره به سخنان مهم ولی امر مسلمین در جمع کارگزاران نظام گفت: امریکا همانند صدام در مورد قطعنامه بین المللی بد عهدی کرد و باید اروپائی ها برای ثابت کردن تعهد خودشان نسبت به صدور قطعنامه برعلیه امریکا اقدام کنند، تا مردم ایران مطمئن شوند اروپا نیز در بد عهدی پیرو امریکا نخواهد بود.  

خطیب جمعه تاکید کرد: تمام گروهها و احزاب بایددر مقابل دشمنان وحدت و یکدلی خود را حفظ کنند و آماده مقابله با توطئه های دشمنان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.