قدس انلاین : رئیس انجمن صنفی رانندگان گناباد گفت: انجمن‌های صنفی و شرکت‌های باربری، منعکس کننده مشکلات رانندگان نیستند و باید انجمن صنفی رانندگان حمایت و تقویت شود.

انجمن‌های صنفی و شرکت‌های باربری منعکس‌کننده مشکلات رانندگان نیستند

کامیون‌داران در نقاط مختلف خراسان رضوی همچون سایر مشاغل مشکلاتی دارند که شناسایی این مشکلات سبب می‌شود تا شاید مسئولان به فکر رفع مشکلات این گروه مشاغل برآیند.

گرانی لاستیک کامیون در هفته‌ گذشته

یکی از کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد گفت: در طول هفته گذشته، لاستیک فروشان عرضه لاستیک نداشتند و این کالا به‌شدت گران شده، نمی‌دانم تعزیرات کجاست و تحت چه قانونی این همه گرانی به‌وجود آمده است.

محمد فتاحی اضافه کرد: نرخ کمیسیون شرکت‌های باربری بالاست، شرکت‌ها نرخ مصوب را رعایت نمی‌کنند و به شکل سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

راننده دیگری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد بیان کرد: باید در گناباد محلی برای اعلام بار ایجاد شود تا همه رانندگان با رعایت عدالت از مقدار باری که برای حمل وجود دارد بهرمند شوند.

حسین عادلی اضافه کرد: بعضی از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی بار خود را برای حمل به هر کس که دوست دارند، می‌سپارند.

یکی دیگر از راننده‌ها با بیان اینکه سهمیه گازوئیل هر روز 150 لیتر تعیین شده است، گفت: این میزان سهمیه فقط برای یک راننده در نظر گرفته شده و باید برای کامیون‌هایی که از دو راننده استفاده می‌کنند، این میزان افزایش یابد.

انجمن‌های صنفی و شرکت‌های باربری منعکس‌کننده مشکلات رانندگان نیستند

رئیس انجمن صنفی رانندگان گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار کرد: راننده بیابان بزرگ شدن فرزند خود را نمی‌بیند و در جاده جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهد تا چرخ اقتصاد کشور بچرخد.

علی میر با بیان اینکه متاسفانه به‌مشکلات رانندگان و کامیون‌داران توجه نمی‌شود، افزود: انجمن‌های صنفی و شرکت‌های باربری، منعکس کننده مشکلات رانندگان نیستند و باید انجمن صنفی رانندگان حمایت و تقویت شود.

وی گفت: نرخ کرایه‌ها از هفت سال گذشته با وجود تورم هیچ تغییری نکرده است، امروز اعلام شد، 20 درصد کرایه‌ها افزایش یافته که به‌دلیل افزایش نیافتن کرایه‌ها در سال‌های گذشته، این مقدار بسیار کم به نظر می‌رسد.

رئیس انجمن صنفی رانندگان گناباد اضافه کرد: اگر مسائل و اداره مشکلات رانندگان به انجمن صنفی واگذار شود، بسیاری مشکلات حل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.