قزوین_ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری مرحله شهرستانی آزمون معارف چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

مرحله شهرستانی آزمون معارف چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

علی عظیمی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: مرحله شهرستانی آزمون معارف چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت سراسری در خردادماه سالجاری برگزار می شود.

وی افزود: زمان برگزاری این آزمون در روز پنج شنبه مصادف با دهم خردادماه سالجاری در ۳ رشته تفسیر قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف احادیث پیش بینی شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با بیان اینکه این آزمون به صورت سراسری در مجموع کشور و استان قزوین برگزار می شود، گفت: مسابقات چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی تمام می شود و شرط ورود به مرحله استانی کسب حداقل امتیاز ۶۰ از ۱۰۰ است.

عظیمی یادآور شد: از سایر برنامه های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز می توان به برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرداد ماه سالجاری اشاره کرد.

وی اضافه کرد: دهم خردادماه سالجاری برای برگزاری مرحله شهرستانی رشته های معارفی پیش بینی شده است که به صورت الکترونیکی به آدرس (http://www.maaref۱۱۴.ir) از ساعت ۸ تا ۲۲ بدون محدودیت مکانی برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین مطرح کرد: مرحله استانی بخش معارفی هم ۲۱ تیرماه به صورت کتبی برگزار می شود.

عظیمی با بیان اینکه ثبت‌نام چهل و یکمین دوره‌ مسابقات قرآن سازمان‌ اوقاف و امور خیریه در یک الی دو ماه گذشته صورت گرفته است، بیان کرد: باتوجه به فرمایشات رهبری در دیدار با شرکت کنندگان مسابقات در ۱۸خردادماه سال ۹۲، در برگزاری مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، مبنا را براساس فرمایش های رهبری درنظرگرفته ایم و امیدواریم بتوانیم در این خصوص تعاملی را با جامعه قرآنی داشته باشیم و زمینه تربیت افراد قرآنی فراهم شود.

وی اضافه کرد: میزان استقبال از مسابقات قرآنی در سال های گذشته مناسب بوده است و پیش بینی می شود در سالجاری نیز استقبال مناسبی صورت بگیرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین مطرح کرد: با برگزاری مسابقات قرآنی، هر سال بر کیفیت مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزوده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.