قدس انلاین : رئیس هیئت بولینگ‌ و بیلیارد خراسان‌رضوی گفت: ورزشکاران بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی در اردوی تیم ملی حضور یافته و امید بر کسب رتبه دارند.

حضور ورزشکاران بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی در اردوی تیم ملی‌

علیرضا دوانلو اظهار داشت: هیئت بولینگ‌ و بیلیارد خراسان‌رضوی اخیراً دو مسابقه مختلف برگزار کرده که هر دو رقابت با استقبال ورزشکاران استان مواجه شد، این دو مسابقه در ماه مبارک رمضان تشکیل شده و پس از گذشت این ماه مبارک، مسابقات دیگری نیز برپا می‌شود.

رئیس هیئت بولینگ‌ و بیلیارد خراسان‌رضوی گفت: یکی از مسابقات اخیر، رقابت‌های اسنوکر جام رمضان در رده سنی زیر 18 سال در باشگاه الماس در روز جمعه 4 خردادماه امسال بوده که سه نفر از ورزشکاران انتخاب شدند، از مهم‌ترین مقام‌آوران می‌توان به علی بیوهدانی مقام نخست و امیرحسین مرتضی‌زاده رتبه دوم اشاره کرد.

دوانلو خاطرنشان کرد: مسابقات استانی نیز زیر 21 سال در 5 و 6 خردادماه امسال برگزار شده که مهدی کریمیان مقام نخست را کسب کرد، در حال حاضر بیوهدانی، مرتضی‌زاده و کریمیان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، هیئت بولینگ‌ و بیلیارد خراسان رضوی امید بر ایستادن ورزشکاران در سکوهای نخست تا سوم کشور دارد.

وی تصریح کرد: مسابقات آموزشی بولینگ‌ و بیلیارد رشته اسنوکر در خراسان رضوی از اوایل خردادماه برگزار شده و پس از آن قراربر برگزاری مسابقات ماهانه است، این هیئت برای اجرای برنامه‌های مختلف بودجه کافی در اختیار دارد اما ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی باید توسط فدراسیون بولینگ‌ و بیلیارد حمایت شوند.

دوانلو ادامه داد: در حال حاضر هیئت بولینگ‌ و بیلیارد خراسان‌رضوی نیازی به حمایت بیش از وضعیت کنونی ندارد اما پیشرفت ورزشکاران این موضوع را تغییر می‌دهد و در آینده این هیئت را با مشکلات بودجه‌ای مواجه می‌کند، در حال حاضر شرکت جهان بیلیارد از هیئت حمایت می‌کند و هیئت امید بر استقرار این اسپانسر در کنار ورزشکاران دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.