آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: با فرا رسیدن فصل تابستان و مقارن شدن برگزاری دهه کرامت با فصل تابستان و حضور زایران باید دستگاه ها در حوزه فرهنگی اهتمام ویژه ای داشته باشند تا جریان حوزه گردشگری حفظ شئونات امام رضا (ع) را تحت شعاع قرار ندهد و بیش از جنبه زیارتی به جنبه صنعت توجه نشود .

حوزه گردشگری حفظ شئونات امام رضا (ع) را تحت شعاع قرار ندهد

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، در یکصدوبیستمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با محوریت" برنامه های دهه کرامت" برگزار شدضمن تشکر از شهرداری ، صداوسیما و نیروی انتظامی و ویگر دستگاهها گفت: مسئله شادی های اجتماعی مردم در موقعیت خاص سیاسی و منطقه این شادیها ترمیم کننده خیلی از نگرانی ها است و در این حوزه با حفظ عوارض و لوازم شادیها در کنار این موضوع حرمت امام رضا(ع) توجه شود .

استاندار خراسان رضوی هم در این نشست گفت: در دهه کرامت تمامی دستگاهها شادی ونشاط را با حفظ ارزشها برای مردم فراهم کنیم

علیرضارشیدیان افزود : در فضای تعاملات اجتماعی دستگاهها باید در حوزه فرهنگی تولید محتوایی داشته باشند تا بعد فرهنگی این فضا بدای استفاده مردم و به ویژه جوانان بیشتر باشد .

وی گفت: همه دستگاهها در برگزاری یکصدمین سال تولد علامه شهید مطهری برای معرفی تفکرات این استاد تلاش کنند و ستاد بزرگداشت یکصدمین ستل تولد این فیلسوف متفکر در زادگاه این علامه در فریمان تشکیل شده است و بعنوان یک کار فرهنگی نگاه وبژه ای به آن باید شود .

در این نشست مدیران دستگاههای مختلف گزارش عملکرد و پیشنهادهای اجرایی خود را برای برگزاری هرچه بهتر دهه کرامت ارائه دادند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.