کرج- مربی تیم فوتبال ساحلی برساد البرز گفت: استان البرز سرشار از استعداد در فوتبال ساحلی است است اما تاکنون هیچ گونه حمایتی از این رشته صورت نگرفته است.

فوتبال ساحلی البرز تشنه حمایت است

سیامک چوپانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: فوتبال ساحلی شرایط بسیار سختی را در استان سپری می کند و تیم برساد تنها تیم فعال البرز در این رشته است.

وی تصریح کرد: حدود دوسال از فعالیت تیم ساحلی برساد در کرج سپری می شود این در حالی است که تا به حال هیچ یک از مسئولین هیچ گونه حمایتی نداشته و بازیکنان همواره از اعتبار شخصی هزینه می کنند.

مربی تیم ساحلی برساد با ابرازی خرسندی از همکاری هیئت فوتبال البرز در دور جدید گفت: رییس جدید هیئت فوتبال در این بازه زمانی کوتاه همکاری های خوبی را به عمل آورده و مقرر شده تا بیش از پیش از فوتبال ساحلی استان حمایت شود.

چوپانی تصریح کرد: توسعه فوتبال ساحلی در استان البرز مستلزم حمایت مسئولین است و اگر شرایط مهیا باشد با توجه به حضور استعدادهای بی شمار در سطح استان در آینده حرف های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت.

وی در خصوص برنامه های آینده فوتبال ساحلی در البرز گفت: برنامه های بسیاری جهت توسعه این رشته در دستور کار قرار دارد این در حالی است که باید از حمایت مسئولین شهر کرج آرامش خاطر داشته باشیم تا به سرعت به امور بعدی رسیدگی شود.

مربی تیم ساحلی برساد البرز در پایان تصریح کرد: به طور حتم در آینده با تکیه بر جوانان مستعد البرزی و تزریق بازیکنان حرفه ای با قدرت در لیگ های کشوری حضور خواهیم یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.