در حالیکه همگان دیدند و دیدیم که در کنار آگهی‌های تبلیغاتی و کلافه کننده صدا و سیما در طول مسابقات جام جهانی چگونه تیم عادل فردوسی پور در رسانه ملی یکطرفه در دفاع از عملکرد کی‌روش از هیچ کوشش و تلقین به مخاطبان دریغ  نکرد اما حمله کی روش به او و مربیان ایرانی  کام شیرین مردم را تلخ کرد.

به گزارش قدس آنلاین، جالب اینکه این بار هم رئیس فدراسیون واکنشی به  ادبیات و شخصیت مخصوص کی روش از خود نشان نداد و به بهانه نزدیک بودن جام ملت های آسیا با عبور از کوچه خاکی و دادن قول قهرمانی تیم ملی، درها را برای مرد پرتغالی باز گذاشت. در واقع سرمربی قلدر پرتغالی هر وقت اراده کرده علیه مربیان ایرانی، مربیان خارجی داخل ایران، بازیکنان و قهرمانان ملی، باشگاه‌ها و برنامه ریزان ورزش کشور و... ادبیات جنجالی و تحریک کننده‌ای را بی‌مهابا به زبان آورده و هیچگاه هم مورد مؤاخذه قرار نگرفته است.
 کی روش در حالیکه بر سفره رنگین ایرانیان نشسته و رقم‌های میلیاردی از بیت المال این مردم شریف را در کیسه می‌ریزد هیچگاه  شرایط و جو اجتماعی کشور را رعایت نکرده است.
آقای تاج ما بحث توان فنی و آنالیز سرمربی پرتغالی تیم ملی را به بزرگان و کارشناسان فوتبال واگذار می‌کنیم، اما آیا واقعاً شخصیت نامطلوب و فردی ایشان چقدر با فرهنگ معرفت و انسانی ایرانیان نزدیک و همخوانی دارد؟
آقایان، تیم های ملی ایران قبلاً هم ۴ بار در جام جهانی حضور داشته‌اند آیا اینقدر هزینه و بوق و کرنا هم داشتیم؟ آیا تا به حال شفاف سازی شده است که کی روش چند میلیارد تومان دریافت کرده است و چقدر در آینده خواهد گرفت، شاید بتوان محاسبه کرد که هر لنترانی! ایشان چند صد میلیون قیمت دارد!؟
آقای تاج چه ضمانتی هست که وقتی امروز کی روش برای برانکو شمشیر کشیده است، فردا و فرداهای دیگر شفر و یا مربیان و یا حتی خود شما را به دوئل و مبارزه دعوت نکند و هر روز در شرایط فعلی کشور چالشی جدید شروع نکند؟ واضح است کی روش می‌خواهد هر چه زودتر نخ خود را قطع کند و برود و اینها هم بهانه جویی است و دارد از اصرار شماها به ماندن وی سوءاستفاده می‌کند.
آقای تاج اگر سؤال می‌کنیم، حضور تیم ملی فوتبال و حتی به قول شما مقام قهرمانی جام ملت‌ها، به چه قیمتی!؟ حق داریم چون در شرایط کنونی، کشور و مردم نیاز به آرامش دارند ولی کی روش هر روز به بهانه اینکه با فلانی و فلانی مشکل دارد با ادبیاتی غیر متعارف، جو جامعه ورزشی را بهم می‌ریزد. لطفاً خیلی جدی از او بخواهید ترمز دست را بکشد و رعایت و حرمت صاحبخانه را نگه دارد و تا زمانی که از حق مردم و بیت المال در این کشور بر سرخوان گسترده فدراسیون فوتبال نشسته است، سکوت کند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.