همدان - معاون درمانی وزارت بهداشت و درمان بر تکمیل هر چه سریعتر اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر تاکید کرد.

اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر تکمیل شود

 به گزارش قدس آنلاین ، قاسم جان‌بابایی در بازدید از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان ملایر طرح تحول سلامت را مهمترین دستاورد دولت دانست و اظهار کرد:  این طرح باید از سمت دولت و مجلس حمایت و صیانت شود و این مهم ادامه داشته باشد.

وی  با بیان اینکه این طرح تا به امروز با موفقیت پیش رفته است؛ گفت: با توجه به وجود طرح‌های زیادی که در کشور داریم نیاز است منابع طرح تحول سلامت به موقع تامین شود تا شاهد پیشرفت‌ها و تحولات بیشتر در حوزه بهداشت و درمان کشور باشیم.

معاون درمانی وزارت بهداشت و درمان با اشاره به پیشرفت‌های حوزه بهداشت و درمان در ملایر  این شهرستان را دومین شهر بزرگ استان همدان دانست که نیازمند توسعه بیشتر در حوزه سلامت است.

وی با اشاره به وجود خیران بزرگ ملایری در این شهرستان افزود: باید از ظرفیت و پتانسیل وقف در این شهرستان بیشتر بهره گرفت که نمونه آن ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی حاج حسن توکلی است.

جان‌بابایی ضمن تقدیر از خدمات این خیر بزرگ در راستای ورود به عرصه سلامت و اقدام شایسته ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی در روستای جوراب گفت: با توجه به  اینکه طرح خیرساز دارای چارت بیمارستانی است باید بازبینی در تخت‌های بیمارستانی صورت گرفته و تعداد بخش‌ها و رشته‌های آن مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه جمع‌بندی برای این بیمارستان را به جلسه دیگری موکول می‌کنیم گفت: هدف ما صرفا ایجاد بیمارستان نیست بلکه باید از ظرفیت خیران برای تجهیز و تکمیل سایر بخش‌های درمانی و تجهیز تخت‌های بیمارستانی استفاده کرد.

 معاون درمانی وزارت بهداشت و درمان با بیان اینکه شهرهای اطراف ملایر نیز از خدمات بهداشتی این شهرستان بهره می‌برند، تصریح کرد: ملایر می‌تواند به قطب درمانی جنوب استان تبدیل شود و این امر نیازمند این است که با یک چشم‌انداز  برای ۲۰ سال آینده تصمیمگیری صورت گیرد.

وی یکی از مهمترین نیازهای درمانی امروز شهرستان ملایر را تکمیل اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) دانست و افزود: این امر در اولویت ما قرار دارد و از تعهدات ماست و با توجه به نیاز مردم ملایر و شهرستان‌های اطراف مصصم هستیم که این طرح افتتاح شود.

جان‌بابایی با اشاره به اجرای هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) گفت: ادامه تکمیل هتلینگ از تعهدات ماست که به زودی با اعتباراتی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار خواهد گرفت تکمیل خواهد شد.

وی بیمارستان مهر ملایر را نیز یکی از مراکز درمانی مطلوب این شهرسنان برشمرد و خاطرنشان کرد: تجهیزات این بیمارستان نیز جز تعهدات این وزارتخانه است و امیدواریم بتوانیم با تامین اعتبارات لازم بخش ال دی آن این بیمارستان را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.