رشت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان وضعیت امروز جامعه، تجربیات بدست آمده از گذشته و مدل‌های اقتصادی مختلف نظیر دو نرخه شدن ارز را از عوامل مؤثر در افزایش میزان جرائم و تخلفات دانست وگفت: دستگاه های نظارتی و قضایی وظیفه سنگینی در خصوص پیشگیری و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز بر دوش دارند،لیکن ضرورت دارد با جدیت بیشتری در این خصوص عمل شود.

دستگاه های نظارتی و قضایی وظیفه سنگینی برای مقابله با قاچاق دارند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ علی اصغر جمشیدنژاد در این جلسه که بعدازظهر امروز همزمان با شانزدهمین سالروز تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با تأکید بر لزوم تهیه الگو و مدلی آموزشی برای اطلاع رسانی درخصوص مبارزه با قاچاق، گفت: می‌توانیم از این الگوی رفتاری جهت پیشبرد اهداف بهره ببریم.

وی تصریح کرد: باید مردم را نسبت به ابعاد مختلف موضوع قاچاق آشنا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، کاهش التهابات عمومی در جامعه که ناشی از برخی تحرکات منفی غرب برعلیه کشورمان است را طبیعی خواند و گفت: التهاب به طور عام در درون مردم وجود دارد و ما وظیفه داریم فضا را به گونه ای مدیریت کنیم که میزان آن کاهش یابد.

جمشید نژاد در پایان با اشاره به شرایط امروز جامعه جهانی اظهار داشت: شرایط کشور نسبت به گذشته متمایز است و باید با اولویت‌بندی منطقی نسبت به بهبود شرایط تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.