معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت:قیمت کالاهای اساسی در استان از میانگین کشوری پایین تر است

قیمت کالاهای اساسی خراسان رضوی ، پایین تر از میانگین کشوری

 قربان میرزایی افزود: طی ماه گذشته عمده این کالاها روند نزولی داشته است.

وی گفت : برای مدیریت بازار در این مدت علاوه بر تشدید کنترل ها و نظارت ها تلاش شد نیاز مردم به بهترین شکل ممکن تامین شود و مشکلی از این نظر در استان و مشهد با توجه به حجم قابل توجه زائر ومسافر تابستانی نداشته باشیم و هم اکنون همه اقلام کالایی به وفور در دسترس است.

میرزایی افزود : فقط در سه ماهه امسال بیش از 5 هزار تن برنج وارداتی در استان به بازار تزریق شده است که در کنترل قیمت ها بسیار موثر بوده است .

 وی گفت : در راستای تامین مواد پروتئینی وگوشت مصرفی استان نیز  2 هزار و 812 تن مرغ منجمد و 282 تن گوشت گوساله و 873 تن تخم مرغ طی این مدت در کنار تولید معمول به بازار عرضه شده است.

میرزایی تصریح کرد : برای تنظیم بازار با توجه ذائقه مردم در هفته های اخیر 157 تن گوشت قرمز گرم وارد بازار شد.

وی گفت : برای تامین و مدیریت نهاده های کشاورزی ودامی از جمله جو برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و علاوه بر برآوردها برای تولید 300 هزار تن جو در استان ، هم اکنون 15 هزار تن جو در حال حمل به استان است.

معاون استاندار خراسان رضوی تصریح کرد : در بحث میوه و تره بار هم واحدهای تولید کننده صیفی جات با عرضه مستقیم محصولاتی چون سیب زمینی ، پیاز ، گوجه فرنگی  ، خیار ، هندوانه ، هلو و آلو ،برای تامین نیاز مردم با قیمت پایین تر وکیفیت مناسب تلاش می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.