قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دختر و پسر جوان که مرتکب سرقت های خیابانی می شدند توسط ماموران کلانتری رسالت در این شهرخبر داد.

یک دختر وپسر جوان دزد خیابان های مشهد بودند

 سرهنگ «اکبرآقا بیگی » گفت: پسر 22 ساله ای به نام «م» که چندی قبل در پی یک‌آشنایی اتفاقی با دختر21 ساله معتادی دوست شده بود نقشه سرقت های خیابانی را طراحی کرد.

وی افزود: او و دختر مورد علاقه اش مرتکب سرقت های سریالی وسایل و قطعات خودروهای سواری در مناطق مختلف همت‌آباد، رسالت ، گاز ، فتاح و محدوده بلوار طبرسی مشهد می شدند.
سرهنگ‌آقا بیگی گفت: گزارش این سرقت ها به فوریت های پلیسی 110 پلیس را برآن داشت تا طرح تشدید مقابله با سرقت ها را به اجرا بگذارد.
وی خاطر نشان کرد:تیم های تجسس کلانتری رسالت مشهد در این عملیات ضربتی ، پسر و دختر معتاد را در حال سرقت از یک خودروی پژو 206 دستگیر کردند.
متهمان که در برابر ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دیدند با معرفی مالخر اموال مسروقه به ارتکاب سرقت سه خودروی سواری پراید نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری رسالت مالخر 38 ساله اموال مسروقه را نیز دستگیر و تحقیقات از این متهمان برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.