ایلام- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: قطعی برق در آبرسانی به روستاهای ایلام اندکی اختلال ایجاد کرده است.

اختلال اندک قطعی برق در آبرسانی به روستاهای ایلام

نوراله تیموری روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه قطعی برق در حوزه روستایی خوران شهرستان ایوان و مجتمع روستایی داجیوند در شهرستان چرداول اختلال اندکی ایجاد کرده است، اظهارداشت: این شرکت با استفاده از دستگاه و تجهیزات به روز همچون دستگاه های VSD و SOFT START در مقابل نوسانات برق مقاوم بوده و این قطعی و نوسانات برق خوشبختانه تاکنون خسارتی به شرکت آبفاش استان ایلام وارد نکرده است.

وی با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری با استفاده از تمهیدات لازم و صرف هزینه و اعتبارات، کمترین مشکل در آبرسانی به روستاها در سطح کشور را داریم، افزود: در حال حاضر به ۵۶ روستای استان آبرسانی سیار صورت می گیرد و در سال آینده با اجرای برنامه های مختلف، تنها به ۳۰ روستا آبرسانی سیار صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام به بهره مندی ۱۷۰ هزار روستایی در قالب ۴۹ هزار مشترک از آب سالم و بهداشتی در استان اشاره کرد و بیان داشت: ۳۰ درصد پرتی آب در آب روستایی وجود داشته که ناشی از انشعابات غیرمجاز و شکستگی در لوله هاست که از طریق اعتبارات لازم و همچنین حضور ۱۵ اکیپ اتفاقات، درصدد کاهش پرتی و تلفات آب آشامیدنی هستیم.

نوراله تیموری با درخواست از تمامی مشترکین آبفاش به رعایت صرفه جویی و استفاده بهینه از آب، یادآور شد: پرداخت آب بها صرف هزینه خدمات به مشترکین شده و امیدواریم که مشترکین با پرداخت به موقع آب بها، ما را در انجام خدمات یاری دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.