"ناصر ابوشریف" با تأکید بر حق دفاع مردم فلسطین از خود گفت: پس از نقض خطرناک آتش‌بس از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در شامگاه روز جمعه، وضعیت نسبتاً آرامی را در نوار غزه شاهد هستیم و اکنون آتش‌بس از سر گرفته شده است.

قبول آتش‌بس تنها گزینه ارتش صهیونیستی است/ جواب آتش، آتش خواهد بود

 ناصر ابوشریف  نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفتگو با خبرنگار بین الملل قدس آنلاین، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که از فعالیت‌های مسالمت‌آمیز «بازگشت» تحت فشار قرار گرفته است،  با نقض آتش‌بس در نوار غزه می‌خواهد این فعالیت‌های مسالمت آمیز مردم غزه را به تنش نظامی تبدیل کند.

وی افزود: این رژیم از مقابله با بادبادک‌ها وبالن‌ها عاجز مانده، و  ادعا می کند که این بادبادک‌ها تهدیدی بر امنیت این رژیم است لذا به بهانه توقف بادبادک‌ها دست به اقدام نظامی می‌زند در حالی که این بادبادک‌ها جزء فعالیت‌های مسالمت‌آمیز مردم غزه است و نظامی نیست.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، خاطرنشان شد: روند تحولات غزه به سوی نبرد و عملیات نظامی گسترده نیست، چراکه نتایج آن قطعا برای رژیم صهیونیستی قابل پیش‌بینی نخواهد بود، و تن دادن به آتش‌بس تنها گزینه پیش‌روی این رژیم است.

ناصر ابوشریف با تأکید بر وجود فراخوان‌های تحریک‌آمیز علیه نوارغزه از جانب احزاب تندروی صهیونیستی، گفت: احزاب تندرو در داخل اسرائیلبه دنبال یک عملیات نظامی و فراگیر علیه نوار غزه هستند ولی ارتش صهیونیستی و حتی سیاستمداران این رژیم به خوبی می‌دانند که نتایج چنین جنگی برای آنان هزینه سنگینی خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر جریان‌های مقاومت از این تهدید هیچ ابایی ندارند و به آن اهمیت نمی‌دهند، همچنین مقاومت ملت فلسطین آماده پاسخگویی به هر نوع تجاوز است و قطعاً «جواب آتش، آتش خواهد بود»، و این پیام روشن و صریح مقاومت به اشغالگران است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تبیین شرایط کنونی غزه، اظهار داشت: فراموش نشود که مردم نوار غزه ۱۱ سال است در محاصره هستند و از بحران‌های زیادی رنج می‌برند و شرایط انسانی در آنجا بحرانی است، با این حال مردم غزه همواره در مقابل توطئه‌های حل وفصل مسئله فلسطین به نفع رژیم صهیونیستی از جمله «معامله قرن» وتوطئه‌های دیگر با ابزارهای مسالمت‌آمیز مقاومت کرده اند، و مسلما مردم فلسطین با تمام وجود از عزت و کرامت خود دفاع خواهند کرد.

ناصر ابوشریف خاطر نشان شد: رژیم صهیونیستی از شرایط کنونی نواره غزه و مقاومت آگاه است و به خوبی می‌داند که هیچ تجاوزی بی‌‎پاسخ نخواهد ماند، از این رو ارتش این رژیم نمی‌خواهد بیش از این دایره تنش را گسترش دهد، لذا با میانجگری مصر و برخی طرف‌های بین المللی به آتش‌بس تن داد.

وی در پایان در مورد اجرایی شدن «معامله قرن» و جابجایی مردم غزه، گفت: امکان اجرا کردن این معامله  وجود ندارد و جابجایی مردم غزه کاری غیرممکن است چراکه این کار به معنای نابودی کامل غزه است و این در دو سطح بین المللی و نظامی برای رژیم صهیونیستی هزینه سنگینی خواهد داشت و رژیم صهیونیستی از امکانات و ابزارهای مقاومت و ملت فلسطین آگاهی کامل دارد و نوار غزه در طول جنگ‌های گذشته در هر شرایطی تسلیم نشده و حتما تسلیم این توطئه نخواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.