گیلان - مدیر کل راه و شهرسازی گیلان گفت: همچنان که مسکن در سایر مناطق افزایش می‌یابد، طبیعتاً این افزایش قیمت بر واحدهای مسکن مهر نیز تأثیر گذاشته است.

تأثیر افزایش قیمت مسکن بر واحدهای مسکن مهر رشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان ،علی خاوری  گفت: سایت مسکن مهر رشت بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد دارد و بزرگترین سایت مسکن مهر استان است.

وی در خصوص اعلام نارضایتی برخی از ساکنین واحدهای مسکن مهر رشت، افزود: استانداردهای لازم برای ساخت این واحدها اجرا شده است، واضح است که با توجه به تنوع سلیقه‌ها از سوی سازندگان و متقاضیان رضایت صد درصدی وجود نخواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه با احداث مسکن مهر بسیاری از شهروندان رشتی صاحب خانه شدند، ادامه‌ داد: با آورده‌هایی که از متقاضیان گرفته شد، واحدهای مطابق آن نیز تحویل داده شده است و همواره بر ساخت واحدها نظارتهای لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تسریع اقدامات دستگاههای اجرایی استان می‌تواند در بهبود وضعیت فضای این سایت کمک شایانی کند به خصوص ساخت مدرسه جدید و توسعه فضای سبز این سایت مسکن مهر بسیار مورد تاکید است.

خاوری در خصوص گران‌تر شدن واحدهای مسکن مهر به متقاضیان خاطرنشان کرد: همچنان که مسکن در سایر مناطق افزایش می‌یابد، طبیعتا این افزایش قیمت بر واحدهای مسکن مهر نیز تاثیر گذاشته است.

وی گفت: همه متقاضیان در واحدهای مسکن مهر رشت ساکن شده‌اند و یا واحدهایشان رو به اتمام است.      

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.