قدس انلاین : سرمربی جدید تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: از شرایط این فصل مشکی پوشان اطلاع داشتم و با شناخت کامل سرمربی مشکی‌پوشان شدم.

با شناخت کامل سرمربی مشکی‌پوشان شدم/ بادامکی هنوز می‌تواند با فوتبالش به ما کمک کند
علی حنطه  در خصوص همکاری با مشکی‌پوشان گفت: اغلب تیم‌هایی که سرمربی بودم شرایط مشابه‌ای با مشکی‌پوشان داشتند، 8 تیم در لیگ دسته 1 و 3 و لیگ برتر، پس با شرایط آشنا هستم و اگر خدایی نکرده نتیجه مثبت نگیرم نباید از دیر آغاز شدن تمرینات و امثال آن گلایه کنم.

سرمربی جدید تیم فوتبال مشکی‌پوشان افزود: روز اول تمرین ما اختصاص داشت به بازیکنان تستی تا شاید بتوانیم از بین استعدادهای مشهدی و خراسانی بازیکن جدیدی پیدا کنیم در چند روز آینده هم تمرینات با بازیکنان اصلی ادامه دارد و فکر می‌کنم از هفته سوم به ترکیب مورد نظر برسیم. 

وی ادامه داد: هیچ کدام از بازیکنان مجبور به همکاری با مشکی‌پوشان نیستند اما از هر حکمی که قانون باشد پیروی می‌کنیم، بازیکنانی که قصد جدایی دارند باید با مدیران باشگاه مذاکره کنند و بازیکنانی که تمایل به ادامه کار دارند باید در مورد شرایطشان با من صحبت کنند.

حنطه در خصوص اوضاع تیم نفت تهران حریف هفته نخست مشکی‌پوشان گفت: می‌گویند نفت تهران قصد شرکت در لیگ یک را ندارد اما تیم امید نفت به‌شدت تمرین می‌کند و مسؤولان این تیم می‌خواهند در هفته‌های ابتدایی با تیم امید نفت در لیگ حاضر باشند تا تکلیف این تیم مشخص شود، تیم خونه به خونه شرایط مشابه‌ای با مشکی‌پوشان دارد و در دو هفته ابتدایی با تیم‌هایی بازی داریم که از لحاظ تدارکات و تمرینات پیش فصل شرایط مشابه‌ای با مشکی‌پوشان دارند.

سرمربی جدید تیم فوتبال مشکی‌پوشان تصریح کرد: حسین بادامکی قرار است همچنان به‌عنوان بازیکن با ما باشد، فوتبال بادامکی می‌تواند در لیگ یک به ما کمک کند، حسین با من صحبت کرد و گفت در شهریورماه کلاس مربیگری دارد و تعامل خوبی با او داریم، امیدوارم بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم.  

وی در مورد کادر فنی این تیم گفت: 12 گزینه برای حضور در کادر فنی مدنظر داریم که در نهایت 6 نفر به کادر فنی اضافه می‌شوند، به‌جز یکی از دستیارانم که در این چند سال اخیر کنار من بوده سایر اعضای کادر فنی مشهدی و بومی هستند.

حنطه افزود: در حال مذاکرات با اسپانسر جدید هستیم و فکر می‌کنم در چند روز آینده اسپانسر جدید تیم مشخص شود، اما از مسؤولان استان و مشهد نیز تقاضای کمک دارم، چه موضوعی می‌تواند مثل فوتبال هزاران نفر را در کنار هم جمع کند؟ هیچ امکانی بهتر از فوتبال نیست و امیدوارم مسؤولان نیز در این مسیر سخت همراه ما باشند. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.