قدس آنلاین: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۰ هزار عدد پروانه ساختمانی و ۴۵۰ هزار رویداد مالی تاکنون در دهیاری های استان خراسان رضوی بصورت الکترونیکی ثبت شده است.

صدور بیش از ۱۰ هزار پروانه ساختمانی روستایی بصورت الکترونیکی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی همدمی نژاد با اعلام این خبر افزود: سامانه جامع دهیاری های استان شامل نرم افزارهای تحت وب صدور پروانه ساختمانی و ثبت پروژه های دهیاری ها، نرم افزار مالی و بودجه و نرم افزار ثبت جلسات و مصوبات شوراهای اسلامی روستایی و نرم افزار ارزیابی عملکرد دهیاران توسط این دفتر تهیه و در حال حاضر در کلیه دهیاری های این استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: جهت افزایش ضریب امنیت و همچنین بهبود سرعت اجرا، در حال حاضر این سامانه بر روی بستر شبکه دولت در حال اجرا می باشد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: تاکنون تعداد ۱۰۰۵۳ پروانه ساختمانی، تعداد ۱۱۴۵ پایانکار، ۱۳۸۲۱ پروژه دهیاری  و بیش از ۴۵۰ هزار  رویداد مالی در این سامانه به ثبت رسیده است که امکان گزارش گیری های مدیریتی متنوع جهت اعمال سیاست گذاری های متناسب با هر شهرستان را فراهم می آورد.

همدمی نژاد با اشاره به لزوم الکترونیکی نمودن کلیه فرآیند های دهیاری ها، گفت: این امر علاوه بر تسهیل در امور مردم روستا و کاهش مراجعات جهت انجام امور اداری به شهرها، امکان جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده های احتمالی را میسر می سازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.