با وجود گذشت 24 روز از صدور حکم کمیته انضباطی در خصوص بازی جنجالی سوپر جام ایران، هنوز سرنوشت این بازی پر حرف و حدیث روشن نیست!

چرا قهرمان سوپر جام معرفی نمی‌شود؛آیا پشت پرده خبری هست؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، با وجود گذشت 24 روز از صدور حکم کمیته انضباطی در خصوص بازی جنجالی سوپر جام ایران، هنوز سرنوشت این بازی پر حرف و حدیث روشن نیست، در حالی که انتظار می‌رفت کمیته استیناف خیلی زود و سریع در قبال این ماجرا اظهارنظر کند تا تکلیف این پرونده بحث برانگیز در فوتبال ایران روشن شود.

هواداران فوتبال با اشاره به اظهارنظرهای متفاوت در خصوص این ماجرای با این پرسش بی پاسخ مواجه شدند که چرا اعضای کمیته استیناف به صورت شفاف در خصوص این پرونده اظهارنظر نمی‌کنند، تا سرنوشت قهرمان این دوره روشن شود،تعلل در صدور حکم نهایی این پرونده باعث انتشار شایعات فراوانی در خصوص دخالت مسوولان و افراد پشت پرده در این پرونده شده است و سکوت دست اندرکاران کمیته استیناف مزید بر علت شده است تا این فضای پر ابهام آزاردهنده تر از هر زمانی شود.

نکته تأمل برانگیز اینجاست که چند روز قبل برخی اظهارنظرهای دست اندرکاران فدراسیون فوتبال حکایت از این داشت که باشگاه استقلال حتی اقدام به اعتراض به حکم کمیته انضباطی نیز نکرده است اما همچنان مسوولان کمیته استیناف از اظهارنظر در خصوص این پرونده خودداری می کنند تا بازار شایعات شدت بیشتری گیرد! سکوت معنادار و بی تفاوتی اعضای کمیته استینافدر قبال این پرونده باعث نارضایتی شدید هواداران پرسپولیس شده است از طرفی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس نیز با برخی اظهارنظرهای نسبتاً جنجالی التهاب میان هواداران را افزایش داده‌اند تا شائبه دخالت دست پشت پرده در این پرونده افزایش یابد.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته انضباطی بایستی تا قبل از این که این ماجرا تبدیل به یک چالش بزرگ شود، در قبال این پرونده تصمیم گیری کنند چون تأخیر بیشتر در قبال این موضوع نه تنها مطلوب نخواهد بود بلکه باعث ایجاد تنش‌های جدید در این رابطه خواهد شد به ویژه این که برخی هواداران ناراضی پرسپولیس از هم اکنون با ایجاد کمپین‌های انتقادی در تلاشند با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز مقابل وزارت ورزش و جوانان خواستار صدور هر چه سریعتر حکم این پرونده شوند.

اتفاقی که چنانچه رخ دهد مسوولیت آن برعهده کمیته استیناف و رئیس این کمیته خواهد بود چون بر اساس قانون آنها می‌بایست درباره این پرونده جنجالی در زمان و موعد مقرر بررسی های لازم را انجام می‌دادند تا سرنوشت این پرونده انضباطی زودتر مشخص شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.