نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه شهرداری کرج با مشکلاتی مواجه است که این امر در روند پروژه ها تأثیرگذار بوده گفت: انتخاب شهردار یکی از مطالبات اصلی مردم این کلانشهر است که باید هر چه سریع تر انجام شود.

فرایند انتخاب شهردار کرج تسریع شود/شهر نباید بلاتکلیف بماند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی عصر روز شنبه در حاشیه جلسه هم اندیشی با اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان با اشاره به مسائل و دغدغه های مردم در حوزه شهری افزود: قطار شهری یکی از اهم خواسته های مردمی است.

وی ادامه داد: با رشد سریع جمعیت بخصوص در کلانشهر کرج، گسترش وسائل حمل و نقل عمومی بیش از پیش مورد نیاز است، از این رو از بدو ورود با پیگیری وضعیت قطار شهری این شهر درصدد گره گشایی از روند پروژه بودیم.

نجفی گفت: قطار شهری کرج به دلیل تنگناهای مختلفی که در راه داشت، متوقف شده بود که طی نشست های متعدد با بررسی های کارشناسی درصدد رفع آنها برآمدیم و جای خرسندی دارد که اکنون پروژه با بکارگیری بیش از ۵۰۰ نفر در حال پیشرفت است.

وی افزود: شهرداری کرج با مشکلاتی مواجه است که این امر در روند پروژه‌ها تأثیرگذار بوده، اکنون انتخاب شهردار یکی از مطالبات اصلی مردم این کلانشهر است که باید هر چه سریع تر انجام شود.

استاندار البرز اضافه کرد: تشکیل شورای اسلامی شهر بعنوان یک نهاد دموکراسی، نشان از رشد اجتماعی است و ما ناگزیر به تبعیت از آن هستیم.

وی گفت: اکنون در انتظار تصمیم شورای شهر کرج برای انتخاب شهردار هستیم چراکه نباید شهر بلاتکیف بماند.  کلانشهر کرج و در مجموع استان البرز شرایط و جایگاه ویژه ای در کشور دارد و نگاه استانی به البرز، یک اشتباه بزرگ راهبردی است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.