شهردار طالقان با اشاره به اینکه این شهر فاقد مرکز دفن زباله است، گفت:با تلاشی شبانه روزی عملیات بهسازی و آسفالت معابر اصلی شهر طالقان رو به اتمام است.

طالقان مرکز دفن زباله ندارد

علی قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در راستای بهسازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه، عملیات آسفالت ریزی معابر اصلی شهر با حمایت شورای اسلامی شهر طالقان و تلاش پرسنل شهرداری در حال اتمام است.

وی با بیان اینکه عملیات پخش آسفالت در حوزه شهری با مجهزترین ماشین آلات انجام می‌شود، گفت: در همان بدو کار استفاده از دستگاه‌هایی با کیفیت بالا و مجهز  و انتخاب پیمانکار طبق قوانین و مقررات پیمان در اولویت مجموعه مدیریت شهری طالقان قرار گرفت.  

این مسؤول بیان کرد: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با آزمایشگاه مکانیک خاک استان البرز در هر مرحله از پروژه زیرسازی، نوع و دانه بندی مصالح، درجه حرارت و میزان قیر بکار رفته در آسفالت  مورد بررسی قرار می گیرد و تأیید صورت وضعیت‌های پیمانکاران منوط به تأیید نتایج آزمایشگاهی است.

شهردار طالقان افزود : رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین درخواست شهروندان طالقان به صورت مستمر در شهرداری و شورای اسلامی شهر پیگیری و اجرا می شود و امیدواریم بخش عمده ای از درخواست‌های آنان را در زمینه عمرانی و تأمین زیرساخت ها فراهم نماییم.

قاسمپور با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته کارگروه ساماندهی پسماند حوزه‌های آبریز در این شهرستان گفت: طالقان فاقد مرکز دفن زباله است و تنها مرکز انتقال زباله دارد.

وی تصریح کرد: جمعاً ۹ حوزه شهری در اختیار شهرداری طالقان است و به ۳ روستا که نزدیک شهر هستند و قبلاً زیر نظر شهرداری بوده‌اند در جمع‌آوری و انتقال زباله کمک می‌کنیم .

شهردار شهر طالقان در پایان گفت: طرح جامع پسماند نیاز به اصلاحات اساسی دارد و ضروری است طرح بر اساس دیدگاه های امور شهری و شهرداری‌ها اصلاح شود .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.