معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ایجاد فضا های ورزشی در مناطق حاشیه شهر  یکی از نیازهای اساسی و ضروری است.

توسعه سرانه ورزشی در مناطق محروم و کم برخوردار در اولویت است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، امیررضا خادم که به منظور افتتاح سالن ورزشی شهدای نوده و مجموعه‌های در حال ساخت به شهر مشهد سفر کرده بود در حاشیه افتتاح سالن چند منظوره ورزشی شهدای نوده اظهار کرد: باید برای استفاده حداکثری از چنین فضاهای ورزشی برنامه ای اجرایی و کاربردی داشت تا مردم منطقه بیشترین استفاده را از این سالن ورزشی ببرند.

وی افزود: امیدوارم چنین سالن های ورزشی فضا و ابزاری شود و برای شادی و نشاط مردم منطقه به خصوص جوانان و نوجوانان که با حضور در اماکن ورزشی و انجام فعالیت از بسیاری از آسیب های اجتماعی دور بمانند.

خادم خاطرنشان کرد: ۴ هزار طرح نیمه تمام در سطح کشور داریم که برای تکمیل این پروژه ها حدود  ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است. امیدوارم هرچه سریعتر با تکمیل این پروژه های نیمه کاره کمبود سرانه ورزشی در کشور برطرف شود.

معاون حقوقی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اولویت ما توسعه سرانه ورزشی در مناطق محروم و کم برخوردار است. امیدوارم با تامین اعتبارات لارم هرچه سریعتر با تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه کاره در تمامی نقاط کشور فضای خوبی برای ورزش و شادابی مردم فراهم کنیم.

امیررضا خادم در سفر یکروزه خود سالن چند منظوره ورزشی شهدای نوده را افتتاح کرد. خادم همچنین از سالن ۶ هزار نفری در حال ساخت، پروژه تعویض چمن استادیوم فوتبال و پیست دوچرخه سواری مجموعه ثامن الائمه (ع) بازدید کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.