رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: فعالیت های قرآنی خراسان رضوی خوشبختانه با برنامه‌های ویژه امروز آوازه جهانی پیدا کرده‌است است.

فعالیت های قرآنی خراسان رضوی آوازه جهانی دارد

به گزارش قدس انلاین ؛ حجت السلام کاظم لطفیان  اظهار کرد: خراسان رضوی یکی ازقطب های مهم قرآنی کشور است و فعالیت های قرآنی در این استان خوشبختانه با برنامه‌های ویژه امروز آوازه جهانی پیدا کرده‌است است.

وی افزود: خراسان رضوی استعداد های فوق العاده قرآنی دارد و دارای یک مکتب فکری و قرآنی است که شایسته میزبانی استعداد های قرآنی شمال شرق کشور را در  نیشابور داشته است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ابراز کرد: اردوهای استعداد های قرآنی بازآفرینی قرآنی است و باید این دوره ها را گسترش دهیم.

وی بیان کرد: بخش مهمی از برنامه های قرآنی بر دوش مردم است و افتخار ما این است که مردم سهم بسیار زیادی در فعالیت های قرآنی در سطح استان دارند.

لطفیان ادامه داد: ما به سمت مردمی شدن فعالیت های قرآنی در حال حرکت هستیم و موسساتی که به ثبت می رسند مردمی هستند.

وی اظهار کرد: ما به هیچ عنوان به دنبال دولتی شدن فعالیت های قرآنی نبودیم و آنچه که به مراسمات قرآنی پرداخت شده به عنوان کمک بوده است است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه نسبت به سال پیش بودجه سازمان تبلیغات اسلامی استان کاهش پیدا نکرده است و ما در استان ۴۰۰ میلیون تومان برای فعالیت های قرآنی در نظر گرفته ایم.

منبع : مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.