مدیرعامل شرکت کارگزاری آستان قدس رضوی در مشهد از عرضه ۱۵ میلیون و ۶ هزار و ۴۵۰ سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت عطرین نخ قم در نماد معاملاتی «نطرین» در بازار دوم فرابورس توسط این نهاد مالی خبر داد.

عرضه ۱۵ درصدی سهام شرکت عطرین توسط کارگزاری  بورس آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، یوسف پاشانژاد بیان کرد: در حالی که بیش از ۱۵ میلیون سهم عطرین برای عرضه در نظر گرفته شد، حجم تقاضاهای ثبت شده در سامانه معاملاتی از سوی خریداران حدود ۴۰ میلیون سهم بود.

وی ادامه داد: به این ترتیب هر سهم این شرکت به ارزش ۴۹۱۴ ریال در سقف دامنه قیمتی رقم خورد و با مشارکت ۱۳۸ هزار و ۲۳۲ هزار نفری خریداران نیز به هر سهام‌دار حقوقی و حقیقی حداکثر ۱۰۹ سهم اختصاص داده شد.

پاشانژاد با اشاره به خرید بخشی از سهام شرکت عطرین توسط کارگزاری رضوی گفت: در واقع شرکت کارگزاری رضوی علاوه بر اینکه مدیر این عرضه بود، به عنوان متعهد خرید، تعهد خرید ۳۳.۳۴ درصد از سهام عطرین در روز عرضه اولیه را داد.

مدیرعامل شرکت کارگزاری رضوی ادامه داد: موضوع فعالیت عطرین نخ قم بر اساس ماده ۲ اساس‌نامه این شرکت شامل تولید انواع نخ، صادرات و واردات تمامی کالاهای مجاز بازرگانی، اخذ وام و تسهیلات ارزی و ریالی و ضمانت‌نامه‌ها، گشایش اعتبارات از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری است و این خرید یک موفقیت مالی برای آستان قدس رضوی محسوب می شود.

منبع: آستان نیوز
پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.