خراسان جنوبی-همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان بشرویه برگزار شد.

همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان بشرویه برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،سرگرد پاسدار علی خبازی شامگاه روز  گذشته (پنج شنبه) در مراسم همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان بشرویه که در محل حسینیه گلزار شهدا و به مناسبت هفته دفاع مقدی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای حادثه تروریستی اهواز خاطر نشان کزد:دفاع مقدس یاداور خاطدات جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان است و لبریز از خلوص و معنویت است.

فرمانده سپاه بشرویه افزود: جامعه امروز ما نیاز به یاداوری ان معنویت ها و ایثارگری ها دارد که باعث برتری رزمندگان شده که میتواند در برابر هر جنگی جواب دهد.

وی افزود:انچه ما بیش از هر زمانی نیاز داریم شاخصه های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و همان مقاومت و ایستادگی که باعث پیروزی  گردید و بی شک برای انواع جنگ ها حتی جنگ اقتصادی کاربرد دارد.

خبازی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز هم گفت:دشمنان از هیچ راهی به نتیجه نرسیدند به دنبال ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای هستند و دست به اقدام بزدلانه ترور کور در اهواز زدند و تعداد ۲۵ نفر را به  شهادت رساندند.

وی تصریح کرد:در دوران دفاع مفدس شهرستان بشرویه بیش از ۲ هزار اعزام به جبهه ها داشته و ۱۴۹ شهید تقدیم کرده است.

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به عمده برنامه های هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد:برنامه های مختلفی در سطح شهرستان از جمله برگزاری رژه نیروهای نظامی و انتظامی با حضور بسیار باشکوه،برگزاری سومین یادواره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان،افتتاح نمایشگاه مقاومت رمز پیروزی،برگزاری یادواره های مختلف مساجد،محلات و مدارس، ساخت فیلم داستانی امام حسین با همت جوانان بومی،تهیه ۳۵ جلد کتب جیبی شهدای بشرویه از برنامع های مختلف است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع  اوری خاطرات رزمندگان خاطر نشان کرد:رهبر انقلاب بر نگهداشتن گنجینه دفاع مقدس و انتقال ان به نسل جوان تاکید دارند و عنوان کردند جنگ و دفاع مقدس را شما برای نسل بعد روایت کنید و اگر شما اینکار را نکنید دشمن انجام خواهد داد و اگر دشمن اینکار را انجام دهد انطور که خود میخواهد انجام میدهد.

فرمانده سپاه بشرویه افزود: از برنامه های بسیار مهمی که در دستور کار داریم جمع اوری خاطرات دفاع مقدس رزمندگان است و بسیجیان در این راستا همت میکنند و درخواست میشود تا رزمندگان حداکثر همکاری را داشته باشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هر کدام از رزمندگان گنجینه های ارزشمند برای جامعه هستند و درخواست میشود تا نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.