آنتونی استوکس اولین بازیکن خارجی شاغل در لیگ برتر است که در یک بازی دقیقا ۴ گل زد.

مهاجم تراکتورسازی اولین خارجی ۴ گله لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تاکنون در تاریخ لیگ برتر ۸ بازیکن بودند که در یک مسابقه ۴ گل به ثمر رساندند.آنتونی استوکس با ۴ گلی که برای تراکتورسازی وارد دروازه استقلال خوزستان کرد تبدیل به نهمین بازیکن و اولین بازیکن خارجی شد که به این افتخار رسیده است البته قبل از استوکس، لوسیانو ادینهو و چند بازیکن دیگر بیش از ۴ گل در یک بازی زدند که در این آمار لحاظ نشده‌اند.

اولین بازیکنی که در یک بازی ۴ گله رقم زد علی دایی بود که در هفته نخست لیگ سوم در بازی پرسپولیس و پگاه در  پیروزی ۸ بر۲ تیم تهرانی ۴ گل به ثمر رساند.مهدی رجب زاده در جریان برد ۵ بر یک ذوب آهن برابر شهید قندی در لیگ پنجم و داوود حقی در برتری ۴ بر۲ صبا مقابل استیل آذین از دیگر بازیکنان ۴ گله بودند.اما لیگ دهم لیگ عجیبی بود و تعداد بازیکنانی که در یک بازی تعداد گل بالا زدند زیاد بود.رضا نوروزی در تساوی عجیب ۵-۵ فولاد و سایپا ۴ گل زد.محسن بیاتی نیا و آرش افشین نیز در آن دوره برای صبا و فولاد در یک مسابقه ۴ گل زدند.

در لیگ سیزدهم، گسترش فولاد که تازه لیگ برتری شده بود با ۵ گل راه آهن را از پیش رو برداشت که ۴ گل آن توسط مهرداد بایرامی به ثمر رسید.

فصل گذشته استقلال خوزستان مانند این فصل ۶ تایی شد و در آن دوره مرتضی تبریزی بازیکن ذوب‌آهن ۴ گل از ۶ گل تیمش را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.